niedziela, 31 stycznia 2016

Book Haul #1

Cześć! Siemka! Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was book haul, czyli książki, które nabyłam na przełomie grudnia i stycznia :) Jest to tylko, albo aż 7 książek. Bez przedłużania, zaczynajmy!


1. Dziedzictwo ognia - Sarah J. Maas
Przeczytałam pierwszą i drugą część "Szklanego tronu" i zrozumiałam, że muszę, po prostu muszę mieć trzecia. Jeszcze jej nie przeczytałam, ale jestem zainteresowana tym co się będzie działo w kolejnym tomie!

2. Światło którego nie widać - Anthony Doerr
To pozycja, za którą muszę się wkrótce zabrać, ponieważ mam zamiar napisać jej recenzje do szkolnej gazetki, w której "pracuję". Zaczęłam ją czytać, jakoś na początku stycznia, ale musiałam się zabrać za inne książki, więc ta niestety czeka.

3. Ogień i woda - Victoria Scott
Książkę mam już za sobą i naprawdę mi się podobała. Dobra, lekka, ciekawa, pisana prostym językiem. Czego chcieć więcej? Recenzja pojawi się za niedługo na blogu.

4. Zatopione miasta - Paolo Bacigalupi 
Książkę kupiłam przypadkiem. Była na promocji w jednej z księgarni, więc postanowiłam ją kupić, bo trochę o niej słyszałam.

5. Mansfield Park - Jane Austen
Książkę udało mi się upolować, w Kauflandzie za 10zł. Okazja życia normalnie :D. Bardzo chciałam przeczytać tą książkę, a fakt, że mam ją w tym pięknym kwiecistym wydaniu jeszcze bardziej mnie cieszy.

6. Rozważna i romantyczna - Jane Austen 
Kiedy byłam w Kauflandzie, nie mogłam tak po prostu wyjść z jedną książką, bo to kompletnie nie w moim stylu. Też kosztowała tylko 10zł i również ma tą piękną okładkę w kwiatki.

7. Świat na żółto - Albert Espinosa 
Tej książki w ogóle się nie spodziewałam. Dostałam ją w prezencie, więc bardzo dziękuję. Jest to poradnik. Nie czytam takich książek, ale skoro jest ona na mojej półce to dam jej szansę!

To tyle w dzisiejszym poście. Koniecznie napiszcie mi czy czytaliście, którąś z tych książek i jakie jest Wasze zdanie na ich temat :) 

19 komentarzy:

  1. Zamawiam trzy od dołu! :D No i do tego jeszcze Korona w mroku by się przydała, bo jeszcze nie czytałam :/
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Szklany tron" to jedna z moich ulubionych serii. :) Piękny stosik.
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę dziedzictwo ognia :) Ja co prawda jestem dopiero w drugiej części szklanego tronu, ale zdecydowałam się na wersje elektroniczne wszystkich trzech książek.
    Pozdrawiam,
    isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam "Szklany tron". Nie mogę się doczekać, kiedy w końcu będzie wydana kolejna część. Muszę przeczytać "Światło, którego nie widać", widzę na temat tej książki same pozytywne opinie
    Pozdrawiam

    http://wszystkocowiemoksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie podebrałabym Ci "Rozważną i romantyczną". Zazdroszczę nabytków :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ''Światło, którego nie widać'' mam już od początku grudnia, ale nadal tylko mam. Może w te ferie uda mi się przynajmniej zacząć czytać tą pozycję :)

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdobycze ;) Też czeka na mnie "Światło...". A książki Austen za dyszkę można dorwać też w Auchanie. Buziaki, Idalia ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O 'Światło, którego nie widać' czytałam i moim zdaniem jest naprawdę wspaniałe. Bardzo fajny blog:)
    pozdrawiam books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w połowie "Światła, którego nie widać" i bardzo mi się podoba. Jeśli lubisz czasy II wojny światowej to myślę że ci się również spodoba. Ciekawa notka, zapraszam do mnie niedawno zaczęłam swoją przygodę z recenzjami :)
    dusia-czyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej ciekawi mnie pozycja "Rozważna i romantyczna". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnej niestety nie czytałam, ale w planach mam "Światło, którego nie widać" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Światło, którego nie widać" jest niesamowitą książką, więc jak tylko będziesz miała chwilkę czasu to od razu się za nią bierz ;) Pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie perełki, dzieła Jane Austen, "Światło, którego nie widać"...
    Zazdroszczę łowów, u mnie ostatnio pustka i na półce, i w portfelu :(
    Pozdrawiam, Kinn
    http://zagubieni-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytałam Dziedzictwo ognia, więc polecam! Chociaż teraz jeszcze bardziej nie mogę doczekać się następnego tomu. Trzecia część jest trochę inna, może przez narrację, która teraz ma szerszy obieg, ale końcówka jest niesamowicie emocjonująca!
    Światło, którego nie widać nadal leży na mojej półce i muszę się już za nią zabrać:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ochotę na obie powieści Jane Austen. Do tej pory czytałam jedynie "Opactwo Northanger" - niestety owa historia zanudziła mnie, jednak podejrzewam, że po prostu źle trafiłam. Nie poddaję się i chcę sięgnąć po lepsze pozycje, jakie wyszły spod pióra Austen. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cudowności masz do czytania. "Ogień i woda" właśnie skończyłam i świetna książka!
    I bardzo chcę przeczytać "Dziedzictwo ognia" i nie mogę dorwać. :(
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo polecam Ci Ogień i woda :), a co do Dziedzictwa ognia to dopiero mam w planach pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba najbardziej dla mnie byłyby obydwie książki Jane Austen, ostatnio mam fazę na klasykę kobiecą ;)
    Zapraszam do mnie,
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie znam tych pozycji, ale Tobie życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń