sobota, 30 stycznia 2016

Liebster Blog Award!

Cześć!
Dzisiaj przychodzę z "Liebster Blog Award", do którego nominowała mnie autorka bloga Cudowne książki za co bardzo jej dziękuję i oczywiście zapraszam na jej bloga, jeśli jeszcze jakimś cudem tam nie byliście :D
Let's get started!

1. O jakiej porze dnia lubisz najbardziej czytać? Dlaczego? 
Uwielbiam czytać popołudniami, ponieważ jest wtedy jasno i nie muszę używać lamp. Jednak najlepiej mi się skupić w nocy, kiedy wszyscy śpią, a ja nie jestem jeszcze na tyle zmęczona, żeby zasnąć na książce.

2. Wolisz pisać recenzję czy wykonywać TAGi?
Można powiedzieć, że jestem nowa w tym fachu i nie mam jeszcze zbytniego doświadczenia. Wydaje mi się, że wolę jednak pisać recenzję, bo mogę przelać wszystkie moje emocje, które towarzyszą mi po przeczytaniu książki.

3. Czy bierzesz udział w jakiś wyzwaniach książkowych?
Tak, biorę udział w wyzwaniu "Przeczytam 52 książki w 2016 roku".

4. Jakie są twoje pasje poza czytelnictwem?
Moją jedną z największych pasji jest sport. W siatkówkę gram od 6 roku życia, a w piłkę ręczną od 10. W szkole podstawowej (4-6) chodziłam do klasy sportowej i miałam codziennie 2 godziny W-Fu, jednak nigdy nie sądziłam, że zmarnowałam czas. Była to świetna przygoda! Wyjazdy na obozy, zawody, turnieje, nowe znajomości, przyjaźnie. To chwile, które będą mi towarzyszyć do końca życia :) Mimo, że obecnie nie gram, to umiejętności nabyte podczas treningów (np. refleks) bardzo mi się przydają :D


5. Jaki jest twój ulubiony gatunek książkowy? 
Zdecydowanie fantastyka. Pomaga mi się zrelaksować, oderwać od rzeczywistości i rozwija wyobraźnię. Jednak jeśli mam czas to staram się sięgać, także po ambitniejszą literaturę.

6. Lato, jesień, wiosna czy zima? Którą porę roku lubisz najbardziej?
Zdecydowanie lato jest ciepło, można chodzić w krótkich spodenkach i koszulkach. I oczywiście są wakacje. Poza tym jest ciepło i mogę jeździć na moim fishboardzie :)

7. Ile książek czytasz miesięcznie?
To jest dosyć skomplikowane. Gdy chodzę do szkoły i codziennie mam po 4 sprawdziany, to cieszę się jeżeli uda mi się przeczytać dwie. Natomiast, gdy jest wolne to około ośmiu.

8. Jaki jest twój ulubiony serial? 
Zdecydowanie "Przyjaciele", uwielbiam ten serial <3 Zaczęłam go oglądać ze względu na moja ulubioną aktorkę, Jennifer Aniston. Teraz bardzo lubię wszystkich aktorów z tego serialu. Jest śmieszny i ma krótkie, ale ciekawe odcinki. najlepsze jest to, że przez całe 10 sezonów zauważam zmiany nie tylko w samych aktorach, ale również w otaczającym ich świecie. Oglądam ten serial już drugi raz i zapewne nie ostatni :D

9. Jaka była najgorsza obejrzana przez Ciebie ekranizacja?
Jeżeli mam być szczera to oglądam mało ekranizacji, a większość z nich mi się podoba. Nie jestem w stanie wskazać najgorszej.

10. Czytasz komiksy?
Nie, nie czytam, nie czytałam i najprawdopodobniej nie będę czytać. Preferują tradycyjne książki.

11. Jakie masz plany czytelnicze na luty?
Na pewno dokończę serię "Rywalki", potem sięgnę prawdopodobnie po "Posłańca" Markusa Zusaka lub "Światło, którego nie widać". Staram się nie planować, czytam po prostu to na co mam ochotę.

Nie nominuję nikogo, ponieważ chyba już wszyscy robili ten TAG. Jeżeli go nie robiłeś/aś to możesz odpowiedzieć na te same pytania i podesłać mi link w komentarzu. Chętnie przeczytam. 


9 komentarzy:

  1. Ciekawy TAG. Może w przyszłości go zrobię u siebie. Też najbardziej lubię czytać popołudniami i uwielbiam lato ;)
    Pozdrawiam

    http://wszystkocowiemoksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie lepiej wychodzi oglądanie sportu, niż jego uprawianie ;) Jedyny sport, w jakim jestem dobra, to jazda konna. O reszcie lepiej nie wspominać.
    Ja preferuję wiosnę, bo nie jest ani za ciepło, ani za zimno, ale słońce zaczyna już przygrzewać. I najlepiej czyta mi się wieczorami, jakoś tak najłatwiej mi się wtedy funkcjonuje, więc też mogę się lepiej wciągnąć.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czytać książki, i gratuluję nominacji :) Też lubię fantastykę i wow czytasz naprawdę dużo książek! 8 w miesiąc? świetnie!
    majasikoraworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi. ;) Kocham fantastykę, wolę ją sto razy od romansów. :P Nigdy nie oglądałam tego serialu "Przyjaciele" bardziej wciągnęła mnie "Gra o tron"
    Buziaki :*
    Książkowy duet

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się Twoje odpowiedzi.
    Podziwiam za przeczytanie 8 książek w miesiącu. Oby tak dalej:)
    Pozdrawiam!
    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytanie w nocy wymiata! Tylko niestety czasem nie idzie tak jakby się chciało bo się idzie spać xd
    Fantastyka <3

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne odpowiedzi! Również uwielbiam fantastykę.:)

    czasdlaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tego zamiłowania do sportów :/
    Och, jak ja bym chciała przeczytać "Światło, którego nie widać", tyyyyle dobrych recenzji... ♥
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  9. "Światło, którego nie widać" to cudowna książka - polecam gorąco!
    Świetne odpowiedzi :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń