środa, 20 stycznia 2016

Początek

Cześć!
Jestem Justyna i mam rocznikowo 17 lat. Mieszkam niedaleko Gorlic, gdzie chodzę do I klasy liceum. Uwielbiam czytać książki, ale interesuje się także sportem. Przez 6 lat trenowałam siatkówkę i piłkę ręczną. Wracając do książek, najczęściej czytam literaturę fantasy, jednak staram się nie odrzucać żadnej książki :)
Chyba jak każdy, lubię słuchać muzyki, najbardziej rocka. Moimi ulubionymi zespołami są: Fall Out Boy, Happysad i Seafret.
Na blogu chciałabym umieszczać recenzje książek, które ostatnio przeczytałam i inne (miejmy nadzieje) ciekawe rzeczy ;)
To chyba na tyle w dzisiejszym poście.
Do zobaczenia w następnym.

7 komentarzy:

  1. Życzę ci powodzenia w blogowaniu! I czekam na recenzje ;)

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    PS. Co to znaczy "niedaleko Gorlic"? haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś 10km od Gorlic, w stronę Biecza :)

      Usuń
  2. Zostanę na dłużej:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, bardzo się cieszę :D
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczaki! Mam koleżankę w Bieczu, jeżeli tak to się pisze. ;)
    Ja uwielbiam siatkówkę, ale mogłam trenować tylko rok, później już nie miałam dojazdów po przeprowadzce. Miło mi, że mnie odwiedziłam, mam nadzieję, że będziesz zaglądać częściej. ;) Pomimo iż zbytnio za fantasy nie przepadam, ale ostatnio czytałam Wspomnienie umarłej - Pauliny Matysiak, myślę, że mogłaby Ci się spodobać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w blogowaniu. Ja również zaczynam może zajrzysz http://zapoczytalna.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy w blogosferze. :) Życzę wspaniałej zabawy, dużo weny do pisania i mnóstwo czasu na czytanie. :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Skrzynka Pełna Ksiażek

    OdpowiedzUsuń