niedziela, 24 stycznia 2016

Przeczytani w 2015 roku!

Cześć!
Dzisiaj kolejny post podsumowujący rok 2015! Przyszłą pora żeby przedstawić Wam wszystkie książki, które udało mi się przeczytać w ubiegłym roku.
Jest ich 27, przynajmniej tyle sobie przypomniałam. Myślę, że było ich trochę więcej, ale kompletnie nie pamiętam co czytałam w wakacje.
Szczerze powiedziawszy, nie jestem zadowolona z tego wyniku, jednak nie uważam, żeby był jakiś najgorszy. Dużo czasu w tym roku zajęły mi przygotowania do egzaminu i sprawy związane z nową szkołą.














1. Studium w szkarłacie- 8,5/10

2. Znak czterech- 8,5/10
3. Przygody Sherlocka Holmesa- 9/10
4. Dzienniki Sherlocka Holmesa- 9,5/10
5. Inferno- 8/10
6. Miniaturzystka- 9/10
7. Zwiadowcy, Ruiny Gorlanu- 7/10
8. Zwiadowcy, Płonący most- 7/10
9. Zwiadowcy, Ziemia skuta lodem- 7,5/10
10. Zwiadowcy, Bitwa o Skandię- 7,5/10
11. Zwiadowcy, Czarnoksiężnik z Północy- 6,5/10

12. Zwiadowcy, Oblężenie Macindaw- 7/10

13. Cień wiatru- 8/10
14. Strażnicy historii, Chiński ekspres- 7/10
15. Duma i uprzedzenie- 9/10
16. Wielki Gatsby- 8/10
17. Dżuma- 5/10
18. Antygona- 6/10
19. Sabriel- 7/10
20. Miasto kości- 7/10 
21. Miasto popiołów- 7/10
22. Miasto szkła- 7/10
23. Miasto upadłych aniołów- 7,5/10
24. Historyk- 8/10
25. Wiedźmin, Ostatnie życzenie- 6,5/10
26. Wiedźmin, Miecz przeznaczenia- 7/10
27. Szklany tron- 9/10

To właśnie lista książek , które przeczytałam w 2015 oraz ich oceny. Koniecznie napiszcie mi czy czytaliście, którąś z tych książek i jakie jest wasze zdanie o nich :)

10 komentarzy:

  1. Wiesiu tak słabo? :c Toż to mistrzostwo pióra i władania polszczyzną :c
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O Duma i uprzedzenie! Uwielbiam tę książkę, jedna z moich ulubionych!
    No i Dary anioła, mam słabość do całej serii:)
    Szklany tron również czytałam, bardzo lubię, drugi tom dorównuje pierwszemu, więc polecam:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam całą serię Miasta Kości, Wiedźmina i Szklanego tronu. Wszystko niesamowicie mi się podobało. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie przeczytałam żadnej z tych książek, ale od zawsze pragnę przeczytać 'Dumę i uprzedzenie', ponieważ film bardzo mi się spodobał :)
    be-my-dreamcatcher.blogspot.com
    Pozdrawiam, maleficent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "Miasto kości", które okazało się być dla mnie średnie, i "Cień wiatru", który bardzo mi się spodobał :)
    Chciałabym w końcu przeczytać "Dumę i uprzedzenie" :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. W najbliższym czasie mam zamiar przeczytać 3 z tych książek mam nadzieję, że będą tak dobre jak wysoka jest ocena pozdrawiam cieplutko :)
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. W najbliższym czasie mam zamiar przeczytać 3 z tych książek mam nadzieję, że będą tak dobre jak wysoka jest ocena pozdrawiam cieplutko :)
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepiej 27 niż 7! A w 20016 zawsze może być lepiej ;). Oba tomy wiedźmińskich opowiadań mam na swojej półeczce, grzecznie czekają. Tak samo jak "Cień wiatru" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze mnie cieszy jak ktoś przyznaje, że przeczytał w rok coś około 30 książek. Mam wtedy poczucie, że jestem normalna, bo też tyle czytam. Jak widzi się, że ktoś przeczytał 100 i na dodatek nie jest jakoś wielce zadowolony, upada mi szczęka. ;P

    A co do samych książek, cieszy mnie kilka klasyków na liście. :) Duma i uprzedzenie to moje odkrycie zeszłego roku, więc nie dziwię się wysoką oceną. Sherlocka uwielbiam, Wielkiego Gatsby'iego również. :) Myślę, że możemy mieć podobny gust czytelniczy, chociaż Dżuma moim zdaniem zasługuje na więcej niż 5 gwiazdek. ;) Jedna z moich ulubionych lektur! :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Skrzynka Pełna Ksiażek

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiedźmin jest bardzo fajny ja bym go ocenił nieco wyżej. 10 tom zwiadowców najlepszy ;)więc czytaj szybko ;)

    OdpowiedzUsuń