czwartek, 4 lutego 2016

Wrap up styczeń!

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z trochę spóźnionym postem o książkach, które udało mi się przeczytać w styczniu. Skończyłam w tym miesiącu 6 naprawdę dobrych powieści i jestem w trakcie czytania siódmej, ale pojawi się ona w następnym miesiącu, bo nie jestem nawet w połowie.
Zauważyłam, że posiadanie bloga bardzo mnie zmotywowało to czytania i sięgam po książki jeszcze częściej! Styczeń w dużej mierze był dla mnie miesiącem wolnym, ponieważ miałam ferie i chodziłam do szkoły tylko przez niecałe 2 tygodnie.
Let's get started!

Recenzja: KLIK
Pierwsza książka, po którą sięgnęłam w tym roku i w której całkowicie się zakochałam <3 Chaol <3 Nie będę o niej mówić, ponieważ możecie znaleźć jej recenzję na moim blogu, link wyżej :)
Ocena: 9,5/10







Recenzja: KLIK
Zdecydowanie była to najgorsza książka tego miesiąca i aż nie mam siły mówić o tym jak mi się nie podobała. Jeszcze raz, nie polecam!
Ocena: 6,5/10








 Recenzja: KLIK
Naprawdę dobra książka fantastyczna dla młodzieży. Podobał mi się pomysł na fabułę, język i całokształt. Na pewno sięgnę po drugą część!
Ocena: 7,5/10

Recenzja: KLIK
Ocena: 8/10
Udało mi się przeczytać całą trylogię w jednym miesiącu i bardzo się z tego cieszę. Należy ona zdecydowanie do moich ulubionych. recenzje pierwszego tomu możecie przeczytać na blogu, a kolejne pojawią się niedługo. Książki są REWELACYJNE! Szkoda, że są tylko 3 części i opowiadania. Bardzo się rozczarowałam, że czwarty tom nie jest o Americe i Maxonie. Przynajmniej tak mi się wydaje. Jeżeli jestem w błędzie to koniecznie mi napiszcie! :)


Ocena: 9/ 10











Ocena: 9,5/10












A Wam jak poszło czytanie w tym miesiącu? Trafiliście na jakieś perełki?

19 komentarzy:

  1. Całkiem niezły wynik.:-) Będę musiała wkońcu zabrać się za "Rywalki". Pozdrawiam i zapraszam do mnie. zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Same świetne pozycje, gratulacje! Ja mam na liście do przeczytania "Ogień i wodę" :) Pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z trylogią "Rywalki" ciągle mi nie po drodze, a mam taką ogromną ochotę na tę historię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie przeczytałam dwie pierwsze części Rywalek, ale na tablecie. Ostatnio stwierdziłam, że tak śliczną serię muszę mieć w swojej biblioteczce ;)
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam ''Jedyną'' i jestem oczarowana tą książką, według mnie jest o wiele lepsza od wcześniejszych części. :D
    W styczniu oczarował mnie ''Pocałunek kier''. <3
    Gratuluję wyniku, buziaki
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem świeżo po Dziedzictwie ognia, więc myślę, że jeżeli podobała Ci się Korona w mroku to trzeci tom przypadnie Ci do gustu :D
    Mam nadzieję, że niedługo będę mogła przeczytać Ogień i wodę :) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre wyniki, gratuluję! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. No to kochana miałaś bardzo udany miesiąc, gratuluję! Czytałam z tego "Ogień i woda" oraz "Koronę w mroku". :D
    Ja przeczytałam 14 książek w styczniu, ale wątpię bym w lutym miała więcej, nawet jeśli mam ferie. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój styczniowy wynik zachwycił mnie, ale to zapewne pierwszy i ostatni tak dobry miesiąc. Tobie życzę, aby luty był jeszcze bardziej zadowalający!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedyne co z twojego stosiku przeczytałam był Ater Płomień pod moją skórą. Gratuluje winiku :) Ja przeczytałam 8 książek :) Życzę zaczytanego lutego!
    darcybetweenbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny wynik :D
    Rywalki czekają na mnie i kuszą na każdym kroku ;D

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, ciągle poluję na Koronę w mroku :/
    Mały maratonik Rywalek ? :D Ja chyba nie mogłabym tak pod rząd lecieć z częściami.
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje wyniku :) ja sama przeczytałam 12 książek, a na luty mam plany na około 19 dobrze że są ferie :D pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobry wynik. Również jestem po "Koronie w mroku" i strasznie mi się podobała - teraz pozostaje sięgnąć po tom trzeci ;) Gratuluję udanego stycznia i życzę zaczytanego lutego :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cała serie rywalek uwielbiam <3 Utknęłam w połowie Korony w mroku i nie mogę sie za nią zabrać, zeby dokończyć. Dzieje sie w niej o wiele wiecej niż w pierwszej cześci i tak bardzo mam ochotę zeby ja dokończyć, ale zawsze znajduje cos ważniejszego i o niej zapominam. Mam nadzieje, ze w lutym w końcu uda mi sie dokończyć. Pozdrawiam,
    isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobry wynik czytelniczy, gratuluję. :) Jak na książkę, której bardzo nie polecasz, wysoko oceniłaś After. Niestety (, albo stety) młodzieżówki ostatnio nie są w moim guście, więc prawdopodobnie nie sięgnę po żadną z powyższych pozycji, ale cieszę się, że miałaś taki dobry miesiąc czytelniczy. :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Skrzynka Pełna Ksiażek

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w tym miesiącu przeczytałam tylko 3 książki, ale nie miałam ferii więc przez szkołę nie było na to czasu. Przeczytałam Następczynię i Książę i gwardzista oraz Podaruj mi miłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezły wynik! Mi w styczniu udało się przeczytać również 6 książek. Wydaje mi się, że jest to dość dobry wynik, zważywszy na to, ile miałem w tym miesiącu obowiązków :) Mimo wszystko mam nadzieję, że luty będzie jeszcze lepszy. Nadchodzące ferie na pewno mi w tym pomogą :D
    Pozdrawiam + również obserwuję ;)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja oceniłam After jeszcze niżej, Hardin jest taki okropny i chamski brrr, aż po prostu ręce same zaciskają się w pięści. Jednak powiem Ci, że miałam drugi tom na półce - przeczytałam, był odrobinę lepszy, a trzeci nawet mi się podobał. Hardina nadal nie polubiłam, ale przeczytam 4 tom:)

    OdpowiedzUsuń