wtorek, 15 marca 2016

Space Book TAG

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z TAGiem, do którego nominowała mnie Klaudia, autorka bloga O czym szumią booki. Za co bardzo jej dziękuję :)
Zaczynajmy!

1. Słońce, czyli książka z gorącym głównym bohaterem/bohaterką.
Takich bohaterów jest naprawdę bardzo dużo hahahaha. A jednym z nich jest na pewno Jace z Darów Anioła. Przystojny, a do tego czuły, kochający i buntowniczy.

2. Merkury, czyli mała, ale dobra książka.
Myślę, że taką powieścią jest Oskar i Pani Róża. Mimo, że jest to cienka lektura, zawiera w sobie głębokie przesłanie. Czytałam ją wielokrotnie i na pewno jeszcze nie raz po nią sięgnę.

3. Wenus, czyli książka z dobrą główną bohaterką.
Tutaj od razu przyszła mi na myśl seria Szklany tron i Celeana. Uwielbiam ją, jest najlepszą główną bohaterką z jaką się kiedykolwiek spotkałam. Mam zamiar przeczytać za niedługo Dziedzictwo ognia, bo bardzo stęskniłam się za tą serią, a przypomniała mi o niej Anita z Book Review, która niedawno zachwycała się Szkalnym tronem na swoim kanale :)

4. Ziemia, czyli duża, ale przyjazna książka. 
Chciałam po raz kolejny wspomnieć o Złodziejce książek, ale nie chcę być monotematyczna, więc powiem o Księdze wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa. To na pewno jest duża książka, ale zdecydowanie warta przeczytania. Jeżeli nie czytaliście żadnej powieści o Sherlocku to nie wiem, po co wy sięgacie! :)

5. Mars, czyli książka bliska twojemu sercu.
Wiele książek jest bliskich mojemu sercu, ale wspominałam już o nich wiele razy na blogu. Tym razem postawię na powieść Herbata szczęścia Agnieszki Grzelak. Jest to książka, która tak naprawdę rozpoczęła moją przygodę z fantastyką. Miałam 11, może 12 lat i czytałam tę książkę z zapartym tchem. Z tego co wiem, są dalsze tomy tej historii, ale nie będę ich czytać, ponieważ boję się, że zniszczę sobie dobre zdanie o tej książce.

6. Jowisz, czyli największa cegła w twojej biblioteczce. 
Od raz rzuciła mi się w oczy Anna Karenina Lwa Tołstoja, czyli rewelacyjny klasyk literatury, którego jeszcze nie przeczytałam w całości (ale zaczęłam czytać) :)

7. Saturn, czyli książka nie z tej Ziemi.
Historyk to na pewno książka nie z tej Ziemi. Czytałam ją w ubiegłym roku, ale niestety nie mogłam jej skończyć, czego bardzo żałuję, więc mam w planach nadrobić w tym roku. Historia o Draculi naprawdę mnie zauroczyła!

8. Uran, czyli niezła książka z niebieską okadką.
Taką powieścią jest Światło którego nie widać. Co prawda nie przeczytałam jej jeszcze w całości, ale już ją uwielbiam. Ona nie jest niezła, ona jest REWELACYJNA!

9. Neptun, czyli najdłuższa seria w twojej kolekcji.
Harry Potter, nic dodać, nic ująć. Książki, które kocham całym sercem :)

Do zrobienia TAGU nominuję:


24 komentarze:

  1. Bardzo fajny tag. Czego to ludzie nie wymyślą :)
    Pozdrawiam
    Natalia Łucja z withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony tag! Dzięki na nominację. Na pewno w najbliższym czasie go wykonam. :)
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie,
    http://dikawian2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny tag :) chyba pierwszy raz go widzę na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Oskar i Pani Róża" to mała książka o wielkiej wartości! Uwielbiam ją, "Złodziejkę książek również. Znam to, książki czytane w dzieciństwie czytane później, już nie są takie niesamowite :c Całusy <3

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny TAG, uwielbiam czytać takie perełki, więcej się dowiaduję o innych blogerkach ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się! Jace to super bohater *o*
    Świetne wykonanie tagu!
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super TAG, już gdzieś mi się mignął przed oczami ;)
    Z wymienionych pozycji przez Ciebie czytałam tylko książkę Oskar i Pani Róża. ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo :D
    Widzę, że znasz Anitkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny tag! Ostatnio też dosrałam do niego nominację i niedługo zamierzam wykonać go na swoim blogu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. „Oskar”, taka niepozorna gabarytami książeczka, a zawiera w sobie tyle mądrych i przejmujących słów. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham "Oskara" i to ogromne wydanie Sherlocka <33 Przygody Harrego też! "Światło..." czeka na mnie od świąt, ale jakoś się nie mogę za nie zabrać :/ Ale zrobię to, bo tyle, ile się nasłuchałam o niej... Nie mogę jej nie przeczytać!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda "Oscar i pani Róża" to jedna z najmniejszych i najcieplejszych, a jednocześnie najsmutniejszych książek. No może jeszcze "Mały książę"
    No właśnie ja też się już obijam z czytaniem "Dziedzictwa ognia" miałam ją przeczytać w styczniu, a co dopiero ją dostałam w swoje łapki, a sięgnę po nią dopiero jak skończę "Mechaniczną księżniczkę".
    Uwielbiam "Herbatę szczęścia" czytałam ją chyba jeszcze w gimnazjum i była cudna. Przeczytałam nawet 2 część "Córka szklarki." Chciałam dostać autograf Agnieszki Grzelak, ale niestety była na targach tylko w Krakowie. :c
    Za "Harrego Pottera" dopiero zabiorę się wkrótce. :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam na Q&A. :)
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham Harrego Pottera, a tag świetny.
    Serdecznie pozdrawiam.
    http://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy TAG ;D Miło się go czytało :)
    Zapraszam na konkurs do mnie w wolnej chwili :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. "Światło, którego nie widać" to cudowna książka i ma świetne zakończenie - tak więc czytaj i się zachwycaj ;) TAG jest bardzo ciekawy i świetne odpowiedzi. Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahahah ciężko znaleźć kogoś, kto miałby serię dłuższą niż "Harry'ego Pottera" ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oskar *,* To zdecydowanie jedna z najlepszych książek jakie czytałam!
    Moja koleżanka nie daje mi spokoju z Herbatą Szczęścia... Jednak jej przyjaciółka mówi, że to beznadziejne... i kogo tu słuchać?! XD
    Świetny TAG i serdecznie dziękuję za nominację, wykonam zapewne w przyszłym tygodniu :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem jak to się stało, ale nie znam tego tagu! O.o A szkoda, bo jest strasznie fajny :)
    "Oskar i Pani Róża" to przepiękna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również bardzo polubiłam Celaenę, jest zdecydowanie jedną z najlepszych głównych bohaterek, jaką do tej pory poznałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widziałam jeszcze tego tagu:) Jak najbardziej rozumiem Twój wybór jeżeli chodzi o Celaenę, uwielbiam ją! Ogólnie lubię silne bohaterki, więc to nic dziwnego:) No i Oskar i pani Róża, przepiękna i wzruszająca powieść:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  21. "Harry Potter" klasyka!
    Pozdrawiam :d
    http://fan-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak! Główna bohaterka ze Szklanego Tronu wymiata, jest takim badassem :)
    Światło, ktorego nie widać ma cudowną okładkę, jednak sama treść mnie nie powaliła, wynudzilam się :/
    Ciekawy tag, może skuszę się na niego u siebie :)
    Pozdrawiam
    www.annwithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ah, Cealena! Właśnie jestem w trakcie czytania drugiej części i już kocham <3

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak fajnie, że ten tag tak się rozprzestrzenił po blogach :3
    Pod paroma odpowiedziami mogę się podpisać: Jace, Złodziejka Książek, Celaena, Światło... Anna Karenina, jako klasyk, to powieść obowiązkowa, na nieokreśloną przyszłość ;) I zaciekawiłaś mnie Historykiem.
    Pozdrawiam :*
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń