sobota, 9 kwietnia 2016

Medyczny Tag!

Cześć! 
Dzisiaj przychodzę do Was z Tagiem, do którego nominowała mnie autorka bloga Fan of books, więc zaczynajmy! :)

Źródło: Google grafika

1. Anestezjologia - książka, która tak mnie znudziła, że jej nie skończyłam.
Takich książek było wiele, ponieważ jakoś 2 lata temu miałam taki moment, że czytałam sporo, ale praktycznie żadnej książki nie kończyłam. 
Na myśl przyszli mi od razu "Krzyżacy" Henryka Sienkiewicza, czyli książka, której bardzo nie lubię i nie rozumiem, jak może być ona lekturą w pierwszej klasie gimnazjum. A potem się dziwimy, że młodzi ludzie się zniechęcają do książek...

2. Diagnoza - czyli książka, przy której chciało mi się płakać.
Ja bardzo rzadko płaczę przy książkach, po prostu taka już jestem, że mało rzeczy wzrusza. Jednak płakałam, jak małe dziecko czytając zakończenie Harrego Pottera. Naprawdę ciężko mi się było rozstać z tą historią.

3. Zawał - książka z nagłym zwrotem akcji. 
Taką książką jest "Ogień i woda" Victorii Scott. W tej powieści wszystko zmieniało się z każdą stroną i do końca nie byłam pewna, jak cała historia się skończy.

4. Dentysta - książka/film, której szczerze nie lubisz.
"19 razy Katherine" nie cierpię tej książki tak bardzo, że szkoda mi na nią słów.


5. Nie ma go/jej już... - książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią.
"Jedyna" Kiery Cass naprawdę mnie zaskoczyła pod tym względem, ale nie chcę mówić nic więcej, bo polecą spojlery...

6. Operacja - książka, przy której wstrzymujesz oddech, boisz się tego co się stanie.
Taką książką jest "Miniaturzystka" Jessie Burton. Akcja tej książki nagle zmieniła obrót o 180 stopni i już nie masz pojęcia, co będzie dalej.

7. Pobieranie krwi - krwawa książka/film.
Unikam książek z krwawymi wątkami dlatego nic nie przychodzi mi do głowy :) Chociaż trochę krwawych scen pojawia się w serialu "Reign".

8. Komu lekarstwo?  - książka z gorzkim zakończeniem. 
"Wielki Gatsby". Piękna książka z zakończeniem, którego kompletnie się nie spodziewałam. Aż nabrałam ochoty, żeby przeczytać ją jeszcze raz. 

9. Zawroty głowy - książka ze świetnym wątkiem miłosnym.
"Korona w mroku" Sarah J. Maas. Celeana i Chaol to genialna para. Watek miłosny jest w tej książce idealny! Zrównoważony, ale wyraźnie zarysowany, dzięki czemu czytelnik jest zainteresowany, ale nie przytłoczony miłością <3


Nominuję:

Mam nadzieję, że Tag Wam się spodobał, a osoby nominowane przeze mnie wykonają go kiedyś! :)




19 komentarzy:

  1. Ogromnie dziękuję za nominacje :) z całą pewnością go wykonam! W wielu odpowiedziach zgadzam się z Tobą :)
    Justyna z Livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny TAG i fajne odpowiedzi. Jedyną czytałam, Krzyżaków nie skończyłam . ;d A Ogień i woda przede mną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny TAG. Właśnie zaczynam czytać "Szklany tron" i jestem bardzo zaciekawiona :)
    Pozdrawiam :*
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do Jedynej to również się tego nie spodziewałam i to kompletnie. To było dla mnie nie mało zaskoczenie, zdecydowanie. Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny Tag. Również się wzruszyłam na ostatniej części Harrego. Chyba już tak jest gdy się dorasta na danej historii, wyczekuje kolejnych części przez tyle lat, a tu nagle koniec. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tym TAG-u, ale bardzo ciekawy! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/zwiadowcy-ponacy-most.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag! Potrzebowałam akurat tematu na jakiś okołoksiążkowy post, więc idealnie się wstrzeliłaś :) Przyznam, że ja też nie spodziewałam się tak gorzkiego zakończenia w Gatsbym, no i całym sercem jestem team Chaol <3 I Miniaturzystka! Cudowna książka
    Pozdrawiam
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O zgrozo nienawidzę tego tagu. Dobrze, że mnie nie nominowałaś.
    Ja "Krzyżaków" nawet nie tknęłam :D
    No to prawda "Ogień i woda" ma niesamowite zawroty akcji.
    Uwielbiam cię, stwierdzam to oficjancie i publicznie. Wreszcie ktoś kto lubi Chaola♥ wszyscy wolą Doriana, bo książę i co z tego? Yhym yhym... Dorian to dupek, który sobie nie potrafi z niczym poradzić i nic nie robi. A Chaol jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha bardzo bezpośrednia opinia o Dorianie, ale muszę się z nią zgodzić :D Chociaż w "Dziedzictwie ognia" nie jest już taki zły ;)

      Usuń
    2. Dorian Choal Dorian Choal Dorian Choal Dorian Choal Dorian Choal Dorian Choal Nie lubie obojga.Sam i tylko Sam. Dlaczego przeczytałam najpierw Zabójczynie.

      Usuń
    3. Nie czytałam "Zabójczyni", bo nie przepadam za dodatkami do serii. Chyba jednak będę musiała to nadrobić, bo słyszę ostatnio coraz więcej dobrych opinii o Samie :D

      Usuń
  10. Wątek miłosny w "Szklanym tronie" jest dobry, bo jest mocno w tle i nie jest natrętny, ale minusem jest to, że mamy trójkąt. Również wolę Chaola ❤
    Większości z wymienionych przez Ciebie książek nie czytałam, ale bardzo ciekawy TAG i świetne wykonanie :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również nie dałam rady skończyć Krzyżaków. Ta książka zdecydowanie nie powinna być lekturą w pierwszej gimnazjum, chociażby ze względu na język, jakim została napisana ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny jest ten TAG :D
    Mało pozycji znam, ale do dentysty to bym "Papierowe miasta" dołożyła :d

    Nominowałam cię do Read More Books Challenge :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się w zupełności jeśli chodzi o "Krzyżaków". Wielu moich rówieśników zapewne zraziło się do książek po próbie przeczytania tej 'świetnej' powieści. Szkoda...
    Pozdrawiam! :)

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się w zupełności jeśli chodzi o "Krzyżaków". Wielu moich rówieśników zapewne zraziło się do książek po próbie przeczytania tej 'świetnej' powieści. Szkoda...
    Pozdrawiam! :)

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy tag :) Ja Krzyżaków czytałam i nie byli tacy źli :D Bardzo chcę przeczytać Wielkiego Gatsby'ego, widziałam już ekranizację, ale ostatnio ciągle słyszę o tym jaka ta książka jest dobra

    http://julianabookworm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak! Tag medyczny ciekawe ma kategorie. Sama u siebie miałam dylemat jak odpowiedzieć.
    Zgadzam się do "Krzyżaków". Co do 'Ogień i woda' ta książka czeka aż ją przeczytam! :)
    Pozdrawiam
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń