piątek, 1 kwietnia 2016

Podsumowanie marca

Hej!
Marzec już dobiegł końca, więc trzeba się przyjrzeć temu, ile książek udało mi się przeczytać oraz jak wzrosły statystyki bloga :)
Marzec był dobrym miesiącem pod kątem czytelniczym, ale nie najlepszym patrząc na życie prywatne. 
Zaczynajmy!
Podsumowanie marca

Udało mi się przeczytać w tym miesiącu 5 książek w całości, a szóstą zaczęłam. Niestety nie miałam czasu, aby ją skończyć. 
Przeczytane książki:
(kliknięcie na tytuł przeniesie Was do recenzji)
Książę i gwardzista 7/10
Dziedzictwo ognia (185 stron) 
Łącznie 1791 stron, czyli 58 stron dziennie

Marzec na blogu

Liczba postów w tym miesiącu: 7
Liczba wyświetleń: 2100 (w marcu 653)
Liczba obserwatorów: 70 <3 
Liczba komentarzy: 416

Książki, które przybyły do mnie w tym miesiącu 

W tym miesiącu żadnych książek sobie nie kupiłam, ale przybyły do mnie dwie :) "Kamień i sól" od wydawnictwa IUVI oraz "Co ze mnie zostało" wygrane w konkursie u Abigail Jailette


A Wam ile książek udało się przeczytać? :D 




28 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku! Ja przeczytałam w marcu tylko trzy książki, ale bardzo mi się podobały! :D
    Zaczytanego kwietnia,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Ja też przeczytałam 6 książek i jestem zadowolona z tego, jak wypadł ten miesiąc, jednak bez wątpienia luty w moim wykonaniu okazał się dużo lepszy :D
    Zaczytanego kwietnia!
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku i tego samego życzę w kwietniu! :)


    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/miesiac-czytelnika.html

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie szczęśliwa siódemka, co jest dobrym wynikiem, bo zwykle udaje mi się przeczytać max 5 książek. Powodzenia w kwietniu, szczególnie w życiu prywatnym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje wyniku i książek ;)
    U mnie 16 przeczytanych, jednak miałam sporo zaległości z recenzjami z lutego i nie zdążyłam wszystkich marcowych książek przedstawić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to dopiero świetny wynik! Zaczytanego kwietnia ;*

      Usuń
  6. Gratuluję świetnych wyników. :)
    Ja przeczytałam w tym miesiącu 6 książek. Niektórzy mogą powiedzieć, że 5, bo jedna to opowiadanie znajomej blogerki. Ja jednak uznaję to za godne wydania, dlatego też to wliczyłam.
    Pozdrawiam. :)
    Bluszczowe Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałaś sporo książek - gratulację. Mi udało się tylko dwie :(
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy się, że sięgnęłaś po cokolwiek <3 Kwiecień będzie lepszy!

      Usuń
  8. Mi udało się przeczytać 5 książek. Sama nie wiem, czy to dobry wynik, czy nie. Widzę, że czytałaś Johna Greena. Ja jakoś nie mogę się przekonać do tego autora. Co prawda znam tylko Gwiazd naszych wina, ale opisy fabuł kolejnych książek jakoś nie zachęcają mnie do sięgnięcia po nie.
    A propos Dziedzictwa ognia- czytałam Szklany tron. Bardzo, bardzo mi się podobał. Daj znać, jakie są kolejne części. Sama nie mogę się doczekać, kiedy je przeczytam.

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    http://dikawian2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja pierwszego i drugiego tomu jest na blogu, więc zapraszam do przeczytania :) Jeżeli "Szklany tron" Ci się podobał to "Korona w mroku" na pewno Cię zachwyci <3

      Usuń
  9. Mi w marcu udało się przeczytać 4 książki :3 Zaszczytny tytuł najlepszej przypada "Podzielonym" (chociaż w zasadzie było to ponowne przeczytanie :P), zaś za najsłabszą uznaje nieszczęsnych "Zagrożonych" z serii o Nocnej Szkole (ja naprawdę nie wiem, co mnie przy tej serii trzyma... chyba sentyment ;_;). Już nie mogę się doczekać, aż przeczytam Dziedzictwo Ognia i Kamień i Sól (a wcześniej Ogień i Wodę) <3. A o Dziewiętnastu Katarzynach się już wypowiadałam :P. Aaa co do "Co ze mnie zostało", akurat na moim blogu pojawiła się ostatnio jej recka - gdybyś chciała rozwiać jakieś wątpliwości przed lekturą :)
    Pozdrawiam :*
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przeczytam Twoją recenzję, bo mam zamiar sięgnąć po "Co ze mnie zostało" w kwietniu :)

      Usuń
  10. Gratuluje wyniku. Ja przeczytałam 5 książek i mam nadzieję, że kwiecień będzie dużo lepszy. Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wynik, gratuluję! :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyniku! Miałam przeczytać ''19 razy Katherine'', ale chyba sobie odpuszczę tę pozycję. :D
    Ja w marcu przeczytałam tylko 3 książki.
    Powodzenia w kwietniu! <3
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie nie warto sięgać po "19 razy katherine", jest na tym świecie tyle książek wartych uwagi, że na tę szkoda tracić czasu :D

      Usuń
  13. Bardzo dobry wynik, gratuluję! Życzę zaczytanego kwietnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to udało ci się przeczytać 5 cudnych książek i oby tak dalej! :D
    "Dziedzictwo ognia" również przeczytałam w tym miesiącu i była świetna! :D
    Zaczytanego kwietnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję dobrego wyniku i życzę równie zaczytanego kwietnia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wynik. Gratulacje! Zostałaś nominowana do tagu :)
    Pozdrawiam :D
    http://fan-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nominację, na pewno wykonam ten TAG :)

      Usuń
  17. Gratuluję, świetny wynik :) Mam w planach serię od Wydawnictwa IUVI, tyle dobrego o niej słyszałam :)
    Justyna z Livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyników i mam nadzieję, że w kwietniu będzie jeszcze lepiej! Jestem strasznie ciekawa twojej recenzji "Dziedzictwa ognia", uwielbiam tę książkę.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się udało przeczytać 6 książek, ale za to kupiłam 10! :D

    OdpowiedzUsuń