sobota, 7 maja 2016

Kreatywny Book TAG

Cześć! 
Dzisiaj będzie troszkę luźniejszy post, a w przyszłym tygodniu pojawi się recenzja. Zostałam nominowana do Kreatywnego Book TAGu przez Angelikę z bloga Tylko magia słowa, za co bardzo jej dziękuję. 

1. Książka, w której główny bohater/bohaterka ma kolorowe włosy.
Ten moment, kiedy masz problem już z pierwszym pytaniem... Nic nie przychodzi mi do głowy, wydaję mi się, że nie czytałam książki, w której bohater miałby jakieś nietypowe włosy. No, ale jakby nie patrzeć KOLOROWE włosy ma każdy :D 

2. Książka, w której główny bohater/bohaterka potrafi śpiewać lub grać na instrumencie.
Główny bohater powieści 19 razy Katherine potrafi grać... na nerwach. Nic innego nie przychodzi mi do głowy, więc chyba odpowiedź jest zadowalająca :) 

3. Książka, w której główny bohater/bohaterka się nie zakochuje. 
W tym momencie uświadomiłam sobie, że miłość jest praktycznie we wszystkich znanych mi książkach! Ale na myśl przyszedł mi od razu cudowny i niesamowity Sherlock Holmes, który nie dość, że się nie zakochuje to jeszcze wręcz unika kobiet. PS. To nie zmienia faktu, że jest moim mężem <3 

4. Książka, która oparta jest na podstawie bajki lub baśni.
Takich książek to już w ogóle nie czytam, więc muszę pozostawić to pytanie bez odpowiedzi.

5. Książka, w której główny bohater/bohaterka jest buntownikiem. 
Nie lubię tej Czerwonej królowej, ale nie da się ukryć, że główna bohaterka jest buntowniczką. 
6. Książka, w której główny bohater/bohaterka ma dziwne imię.
Rywalki Kierra Cass. America to naprawdę nietypowe imię, trzeba to przyznać. 

7. Książka o skomplikowanym tytule.
Ostatnio natknęłam się w internecie na książkę o takim tytule: Niezwykłe okoliczności zniknięcia niejakiego Saida Abu an-Nahsa z rodu Optysymistów, ale powiem szczerze, nie mam pojęcia o czym jest. 

8. Książka, która opowiada o kosmosie lub akcja dzieje się w nim.
Marsjanin Andy Weir. Niestety, nie miałam jeszcze okazji przeczytać tej książki, ale chcę ją nadrobić w najbliższym czasie. 

9. Książka, po której postanowiłaś zmienić się na lepsze. 
Myślę, że każda książka sprawia, że zmieniamy się, bez względu na to o czym jest :) 

10. Nominacje, jednak inne niż wszystkie. Liczba osób nominowanych do TAGu musi być wielokrotnością liczby dwa. 

Jedna informacja na koniec! Rozpoczęłam współpracę z portalem efantastyka, dlatego niektóre recenzje przeczytanych książek będą się pojawiać tylko na efantastyce. Ale oczywiście wszystko wyjdzie w trakcie :) 



15 komentarzy:

  1. Też nie lubię Czerwonej królowej! Piątka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację.Na pewno ten post pojawi się u mnie na blogu.Kiedy ,to jeszcze nie wiem,ale postaram się w najbliższym czasie to zrobić. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja - znowu - pochwalę się, że znam książkową postać z kolorowymi włosami! Dumna ja! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne pytania! Dziękuję za nominację, chętnie wykonam. :)
    I gratuluję współpracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W dzisiejszych czasach bardzo trudno znaleźć książkę bez miłości...
    Bardzo dziękuję za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, świetnie poradziłaś sobie z tym tagiem. Twoje odpowiedzi są bardzo ciekawe ;) Ja też miałam nie mały problem z niektórymi pytaniami i musiałam zostawiać je puste ;)
    Moja droga, post oczywiscie swietny.
    Pozdrawiam z calego serduszka i zapraszam do mnie.
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja uwielbiam książki oparte na motywach baśni <3 Nie czytałam ich jeszcze w dużej ilości... ale chciałabym to zmienić <3
    America to faktycznie dość nietypowe imię, ale uwierz mi, istnieją jeszcze bardziej dziwne xD Jak np. Pressia z Nowej ziemi o.O ja nawet nie wiem, jak to przeczytać xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnyTAG. Sama też miałabym problemy z odpowiedziami. Przypomniało mi się, że America z "Rywalek" potrafiła grać na fortepianie i innych instrumentach :-D Gratuluje współpracy.
    Pozdrawiam!
    http://zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja już wiem, kto miał kolorowe włosy! Główna bohaterka, Brit z Zawsze stanę przy tobie Gayle Forman . ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Czerwoną królową, mimo że Mare to jednak spora buntowniczka. Nie moge się doczekać aż przeczytam drugi tom :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, zdecydowanie zgadzam się z Twoją odpowiedzią na drugie pytanie - Colin idealnie grał na nerwach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. 19 razy Katherine to nic w porównaniu z głównym bohaterem Papierowych miast -,-
    A tak to mało co znam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że jednak istnieją książki, które nic w nas nie zostawiają :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję za nominację! Uwielbiam ten tag, więc jak najszybciej zrobię go u siebie :) Widzę już, że wiele pytań mi podpasowało, więc pisanie posta na pewno będzie świetną zabawą :3
    Pozdrawiam!
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń