niedziela, 1 maja 2016

Podsumowanie kwietnia

Cześć!
Kolejna kartka z kalendarza wyrwana, bo mamy już maj! Skoro rozpoczął się nowy miesiąc trzeba podsumować poprzedni. Kwiecień wyrwał mnie zupełnie z normalnego życia. Szkoła i życie prywatne kłębiły się tak bardzo, że nie miałam kompletnie czasu na bloga, ani na czytanie książek. Mam nadzieję, że maj będzie lepszy. Teraz mam cały tydzień wolny, ponieważ są matury, więc będę nadrabiać zaległości! 

Podsumowanie kwietnia

Udało mi się przeczytać w tym miesiącu zaledwie 3 książki i to nie w całości. Nie miałam ochoty na czytanie i stwierdziłam, że nic na siłę, bo czytanie ma być przyjemnością, a nie obowiązkiem!
Przeczytane książki: (kliknięcie w tytuł przeniesie Was do recenzji)
Dziedzictwo ognia 9,5/10 469 stron
Czerwona królowa 5/10 337 stron
Obca (80 stron)
Łącznie 886, czyli 30 stron dziennie.

Kwiecień na blogu

Liczba postów w tym miesiącu: 4
Liczba wyświetleń: 2536 (w kwietniu 388)
Liczba obserwatorów: 77

Książki, które przybyły do mnie w tym miesiącu 

W tym miesiącu miałam oszczędzać i nie kupować żadnej książki, ale po prostu nie wyszło :D Zakupiłam w tym miesiącu 6 książek (5 moich jedna dla przyjaciółki) i w dodatku wszystkie w języku angielskim. Za wszystkie powieści razem z przesyłką zapłaciłam około 35 złotych. Książki są używane, ale w naprawdę dobrym stanie :) 

Birthday girls Annabel Giles
The Little Prisoner Jane Elliott
Addition Toni Jordan 
Laying the Ghost Judy Astley
Strictly love Julia Williams
The Ivy Chronicles Karen Quinn 

A Wy, ile książek przeczytaliście w kwietniu? 





19 komentarzy:

  1. Gratuluję udanego miesiąca. Brawa za to, że czytasz w oryginale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre podejście odnośnie przymusu czytania:)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, doprawdy świetne książki w oryginale! Mogę wiedzieć, gdzie je zakupiłaś? Sama ostatnio szukam jakiś promocji ;)
    Pozdrawiam, u mnie recenzja "Odkąd Cię nie ma" Morgan Matson!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U użytkownika "AllThatStuff" na allegro. Ma książki w naprawdę dobrych cenach :)
      Na pewno wpadnę i przeczytam :)
      Buziaki ;*

      Usuń
  4. Widzę też ciężko. Ja przeczytałam 5 książek i jestem rozczarowana. :c
    To liczę że nam obydwu uda się przeczytać więcej w następnym miesiącu. :)
    Lost in books

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi udało się przeczytać 6 książek.Życzę Tobie w tym miesiącu lepszych wyników :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. "Dziedzictwo ognia" również udało mi się przeczytać w kwietniu :D "Czerwona królowa" też nie do końca przypadła mi do gustu :/
    Życzę Ci powodzenia w maju!
    Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach przeczytać "Dziedzictwo ognia". Życzę ci zaczytanego maja. :-)
    Pozdrawiam :*
    http://zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wielki plus za twoje słowa na początku posta, w związku z tym, że czytanie ma być przyjemnością! :)
    Ja w kwietniu przeczytałam 10 książek ze względu na masę czasu, który spędziłam w domu bez szkoły. Ciekawe czy tak samo zaszaleję w maju ;)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/nastoletnia-panna-moda.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przeczytałam jedynie "Złodziejkę Książek" Markusa Zusaka. Była piękna, bardzo mi się podobała. Zaczytanego maja! :)
    P.s Świetny blog, mam nadzieję wpadać tu częściej.
    Pozdrawiam!
    loony-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja w kwietniu przeczytałam 19 książek, mój rekord. Ale coś czuję, że maj będzie słabszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wyniku.Mi udało sie przeczytać nie całe cztery książki.Życzę równie zaczytanego maja:)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę, że przeczytałaś już "Dziedzictwo ognia", bo ja wciąż poluję na te książkę i już nie mogę się doczekać, aż w końcu będę miała :D Życzę zaczytanego maja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzy książki to wcale nie jest tak źle. Mogło być gorzej. Szczególnie że nie którzy nawet jednej na rok nie czytają (nie wiem jak tak można).

    Pozdrawiam
    http://bramyksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję udanego miesiąca i życzę udanego maja! :D Mnie w tym miesiącu też dopadła trochę niemoc czytelnicza :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    Julka z julyinthebookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój wynik w kwietniu to niestety tylko 3 książki przez egzaminy ale maj mam nadzieję będzie lepszy :)

    Zapraszam do mnie oraz na rozdanie, które organizuje :)
    http://onlybooks-jdb.blogspot.com/p/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka, zostałaś nominowana do Tagu, tutaj znajdziesz więcej informacji ;)http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/2016/05/kreatywny-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację, TAG na pewno zrobię ;)

      Usuń