niedziela, 19 czerwca 2016

LBA #4

Hej!
Witam się z Wami po tygodniowej przerwie. Wracam na bloga już pełną regularnością, ponieważ zbliżają się wakacje. Chciałabym, aby od tej pory posty pojawiały się dwa razy w tygodniu, więc trzymajcie kciuki, żeby mi się to udało!
Dzisiaj przychodzę do Was z Liebster Book Award, do którego nominowała mnie autorka bloga Zapoczytalna, za co oczywiście bardzo dziękuję :)


1. Czy w przyszłości chciałabyś zamieszkać w innym kraju?
Krajem moich marzeń jest Szkocja i bardzo chciałabym tam zamieszkać lub chociaż odwiedzić to państwo. Szkocja ma niesamowitą tradycję, historię, a przede wszystkim akcent w języku! 

2. Możesz zmienić bieg wydarzeń w swojej ulubionej książce. Co by to było?
Zmieniłabym bieg Harrego Pottera tak by Harry był z Hermioną :D

3. Czego najbardziej żałujesz w swoim życiu?
Jest dużo takich rzeczy, ale staram się nie patrzeć w przeszłość tylko żyć teraźniejszością. Złe rzeczy w życiu czegoś nas uczą, dlatego warto zwrócić na nie uwagę.

4. Znienawidzony przedmiot szkolny?
Zdecydowanie fizyka! Na szczęście w tym roku już kończę swoją przygodę z tym przedmiotem.

5. Czy wiążesz z książkami swoją przyszłość?
Na chwilę obecną nie. Mam nieco inne plany, ale chciałabym dalej prowadzić bloga. 

6. Okazuje się, że świat atakują obcy. Co robisz?
Ukrywam gdzieś siebie, moją rodzinę oraz książki, żebyśmy byli bezpieczni.

7. Jakimi trzema słowami opiszesz siebie?
Sarkastyczna, troskliwa (o tych na których mi zależy) i nieufna.

8. Czego nigdy w życiu byś nie zrobiła?
Nie zabiłabym człowieka, nawet w obronie własnej. Nie mogłabym żyć ze świadomością, że pozbawiłam kogoś życia.

9. Ulubiony gatunek książek?
Zdecydowanie fantastyka.

10. Książka, która wywołała u Ciebie łzy?
Jedyną książką przy której czytaniu się popłakałam była Złodziejka książek, bo ja z reguły nie płaczę czytając. Jeszcze mogłabym zniszczyć książkę! :D

11. Czy zamierzasz zabrać ze sobą książki  a wakacyjne podróże? Jeśli tak, to jakie?
W tym roku nie mam w planach wyjeżdżać nigdzie na dłużej, ale na pewno będę dużo czytać w domu. TBR na wakacje pojawi się za niedługo!

Nominuję:

Moje pytania:
1. Jakie są Twoje ulubione seriale książkowe?
2. Skąd wzięła się Twoja pasja do czytania książek?
3. Trzy książki, które zmieniły Twoje życie.
4. Jaka jest najgorsza książka jaką przeczytałaś?
5. W jakim kraju chciałabyś zamieszkać?
6. Wolisz książki papierowe czy elektroniczne? Dlaczego?
7. Jaka piosenka kojarzy Ci się z Twoją ulubioną książką?
8. Jaki jest Twój ulubiony klasyk literatury? Dlaczego?
9. Akcje jakiej książki chciałabyś zmienić? W jakie sposób?
10. Czy czytasz książki , które polecają Ci inni?
11. Używasz zakładek? Jeżeli tak, to jakie są Twoje ulubione?




12 komentarzy:

  1. Super sobie poradziłaś z tymi pytaniami, kochana! Bardzo przyjemnie mi się czytało twój wpis ;) Ja też, chociaż lubię Ginny, zmieniłabym bieg wydarzeń tak, aby Harry był z Hermioną ;D

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na recenzję 'Wybranych' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkocja to przepiękny kraj, do tego z ciekawą tradycją i kulturą. Sama z chęcią bym tam zamieszkała ;) Z fizyką jest u mnie podobnie, wprawdzie jej nie nienawidzę, ale również za nią nie przepadam. Rozumiem ją jedynie przy okazji doświadczeń, ale niestety w szkole rzadko kiedy takie przeprowadzamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha ja też bym chciała by Harry był z Hermioną ♥
    Fantastyka jest super! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry i Hermiona? O nie... :/
    Wielkie dzięki za nominację, na pewno odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie przepadałam za fizyką. A zakończenie "Złodziejki książek" złamało moje serce ;(
    Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sarkastyczna uuu :D
    A fizyka jest czasem fajna, ej! Ja już nie będę mieć tej lekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkocja! <3 Ta okolica, cudowna... *o* (przynajmniej tak mi się wydaje, bo nigdy nie byłam xD) Szkocję uwielbiam po lekturze Obcej i mam nadzieję kiedyś chociaż tam pojechać <3
    Hah, też wolę Harry'ego z Hermioną! :D
    Fizyka to była moja zmoraaa. Też nie lubię, bardzo nie lubię xD
    Wiesz co, z tym zabijaniem człowieka... często nachodzą mnie myśli (jakkolwiek nienormalne to jest o.O), czy byłabym w stanie kogoś zabić. To ciężki temat i z tysiąc razy rozważałam, czy mogłabym to zrobić... np. doszłam do wniosku, że nie byłabym w stanie poderżnąć komuś gardła, nawet w obronie własnej :o To tylko jedna z refleksji, ale nie będę wymieniać więcej, bo nie chcę, żebyś wzięła mnie za psychopatkę :o Czy coś.
    Ach, Złodziejka książek... i ja przy niej płakałam, bardzo! To zakończenie złamało mi serce :'(
    Bardzo fajne LBA <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiamm "Złodziejkę książek". Ja również przy zakończeniu miałam łzy w oczach. Dziękuję, że odpowiedziałaś na pytania.
    Pozdrawiam :*
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fizyka..
    Tak, zdecydowanie najgorszy przedmiot.
    Zawsze chciałam, żeby Harry był z Hermi ;D
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dobrze, że nie mam fizyki od dwóch lat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam się cieszę z Rona i Hermiony. Nie wyobrażam sobie połączenia jej z Harrym :D
    Dziękuję za nominację :)
    SzumiąBooki

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam, że nie potrafię sobie wyobrazić Hermiony z Harrym. Jak dla mnie, zdecydowanie bardziej pasuje do Rona :D

    OdpowiedzUsuń