wtorek, 21 czerwca 2016

TBR na wakacje!

Cześć!
Tak jak obiecałam w ostatnim poście, przychodzę dzisiaj do Was z moim TBR na wakacje! Wybrałam tutaj kilka książek, które bardzo chcę przeczytać w najbliższym czasie. Zaczynajmy!
Źródło wszystkich zdjęć - Google grafika



1. Zwiadowcy tomy 7 - 12
Czytałam Zwiadowców w tamtym roku i bardzo polubiłam tą serię. Chciałabym ją skończyć w te wakacje lub przynajmniej przeczytać jakiś tom. Poprzednie tomy były ciekawe, jednak odnoszę wrażenie, że z każdą kolejną częścią ta seria jest coraz słabsza. Nic jednak nie irytuje tak bardzo, jak tytuł zdradzający fabułę książki!






2. Królowa cieni 
Wiecie jak bardzo uwielbiam serię Szklany tron Sarah J. Maas, dlatego zamówiłam 4 tom zaraz po tym, jak został wydany w Polsce. Już nie mogę doczekać się dalszych losów Celaeny! Mam nadzieję, że autorka mnie nie zawiedzie i dostarczy mi takich wrażeń, jak w poprzednich tomach.







3. Królowa Tearlingu i Inwazja na Tearling 
Książki przyszły do mnie w zamówieniu z Królową cieni. O tej serii było niedawno bardzo głośno ze względu na to, że wyszedł drugi tom. Wszyscy bardzo chwalili te powieści dlatego mam zamiar się przekonać czy rzeczywiście są tak dobre, jak mówią inni. I te niesamowite okładki!







4. Trylogia Dotyk Julii
Te książki mam w planach od ponad roku, gdyż wszyscy mówią, że są niesamowite. Ulubieńcem wielu dziewczyn jest Warner (mam nadzieję, że niczego nie przekręciłam :D), więc muszę się koniecznie dowiedzieć czy będzie on moim kolejnym książkowym mężem!







5. Dary anioła tom 5 - 6
Seria bardzo mi się podoba, ale ze względu na brak czasu nie miałam okazji jej skończyć. Chcę to nadrobić w wakacje i dowiedzieć się jak potoczą się dalej losy głównych bohaterów. Gdy skończę, mam w planach przeczytać również Diabelskie maszyny.







6. Anna Karenina
Powieść niesamowita, którą zaczęłam czytać jakiś czas temu. Książka Lwa Tołstoja jest uważana przez wielu za dzieło sztuki! Styl pisania autora przebija wszystko i naprawdę ciężko jest opisać go w jakikolwiek sposób! Brak słów. Lektura obowiązkowa dla każdego.





A Wy co macie w planach czytać na wakacjach? Macie listę czy wybieracie książki spontanicznie?








20 komentarzy:

  1. Mam zamiar przeczytać stosiki, które są na półkach nieprzeczytane. Dotyk Juli jest wart poznania, bardzo mi się podobał tak samo Miasto kości. Ciekawa jestem twojego zdania na ich temat.
    Pozdrawiam cieplutko WiktoriaCzytaRazemZWami

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie ci polecam pierwszą część dotyku Julii, bo jak na razie czytałam tylko jeden :D Królowa Tearlingu też mnie bardzo ciekawi ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trylogia Dotyku Julii jest całkiem w porządku, wraz z czwartym dodatkiem. ;) A co do Miasta ... to też mam zamiar je przeczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stawiam na spontaniczność, ale jest oczywiście kilka tytułów, które chciałabym w końcu przeczytać, a które zalegają na mojej półce już od długiego czasu :)
    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej spontanicznie, ale na pewno ze swojej półki wyciągnę PROMYCZKA, który już czeka miesiąc na przeczytanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, ja uważam, że wszystkie tomy Zwiadowców są świetne, do tego polecam Drużynę <3
    Dotyk Julii mimo jej wyboru w wątku miłosnym jest nawet fajny :P
    A Królową Tearlingu też zamierzam przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki by udało ci się wszystko wyczytać jak zaplanowałaś :D
    Mój stos to 19 książek, które biorą udział w wyczytywaniu wakacyjnym także już nie długo zapraszam do siebie gdzie pooglądasz mój stos :D

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze Zwiadowców czytałem jedynie 1. tom i nie jestem pewien, czy sięgnę po kolejne. Z kolei Szklany tron podobał mi się i mam nadzieję, że w tym roku uda mi się sięgnąć po jego kontynuację. Również bardzo chcę przeczytać Królową Tearlingu oraz Annę Kareninę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze Zwiadowców czytałem jedynie 1. tom i nie jestem pewien, czy sięgnę po kolejne. Z kolei Szklany tron podobał mi się i mam nadzieję, że w tym roku uda mi się sięgnąć po jego kontynuację. Również bardzo chcę przeczytać Królową Tearlingu oraz Annę Kareninę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam w planach na pewno coś Stephena Kinga.Chciałabym również przeczytać ''Zanim się pojawiłeś'' i ''Wielkiego Gatsbiego''.Do reszty nie mam jak na razie nic,ale napewno znajdę coś na poczekaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie to czysty spontan, ale ostatnio prowadzę zeszyt, w którym zapisuję interesujące mnie tytuły i szukam ich w bibliotekach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Zwiadowców <3 <3 <3 <3 Nie odnoszę wrażenia, by ta seria była coraz słabsza xD
    Też mam u siebie w planach trylogię o Julii! :D Jestem jej strasznie ciekawa, bo wszyscy właśnie o niej mówią :D
    Ja w ogóle wzięłam udział w akcji KittyAilli i Oli K. i mam zamiar przeczytać wszystkie książki zalegające mi na półkach, więc mam nadzieję, że dam radę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz, jak bardzo nasze TBR się pokrywają? :D Królowa Tearlingu to mój must-read od zeszłego roku, w Julce utknęłam na 2. tomie, ze Szlanego Tronu muszę przeczytać wszystko od 2. tomu, a z Nocnych Łowców chciałabym sięgnąć po Panią Noc :P I dziękuję za przypomnienie o Annie Kareninie, chyba sobie ją sprawię w tej cudnej okładce *.*
    Pozdrawiam :3
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Anne Karaninę z chęcią bym przeczytała. Trzymam kciuki, choć wiem, że Zwiadowców czyta się bardzo szybo i nie sprawia to problemów ;)

    Pozdrawiam,
    Cmentarz Zapomnianych Książek

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba czytam trochę innego typu książki, bo z tych czytałam tylko Annę Kareninę i bardzo polecam!! :*
    Ale raczej czytam kryminały lub ksiązki psychologiczne:)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam tylko "Annę Karenina". Książka jest świetna, choć Anna to moim zdaniem jedna z najbardziej irytujących książkowych bohaterek.

    Pozdrawiam i zapraszam na quiz "Jaka to historia?"
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również planuję przeczytać w wakacje piątą oraz szóstą część Darów Anioła i już nie mogę się doczekać. Uwielbiam tę serię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominowałam cię do LBA, zapraszam po więcej informacji ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/2016/06/liebster-blog-award-po-raz-jedenasty.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nigdy nie robię TBRów, bo mi nie wychodzą. Później czytam kompletnie inne książki, ale nie narzekam, bo w czytaniu chodzi o to, by czytać to, na co ma się ochotę, prawda? ;)
    Powodzenia w sprostaniu stosikowi :D

    Zapraszam do siebie
    http://toreador-nottoread.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń