sobota, 9 lipca 2016

TOP 5 ulubionych seriali!

Hejka!
Dzisiejszy post będzie o moim drugim największym uzależnieniu, czyli serialach! Chciałabym Wam przedstawić 5 moich ulubionych seriali. Mam nadzieję, że odkryjecie coś nowego. Koniecznie napiszcie mi w komentarzu jakie seriale Wy lubicie oglądać, ponieważ szukam czegoś nowego i fajnego (najlepiej historycznego :D).

5. Cougar Town
Serial komediowy. Jeden z pierwszych jakie zaczęłam oglądać. Opowiada o życiu czterdziestoletniej Jules, która rozstała się z mężem. Początkowo wydawał mi się strasznie nudny i głupi, ale po kilku odcinkach zakochałam się w nim! 

4. Reign
Serial historyczny, opowiada o Marii Stuart, która przybywa do Francji, aby poślubić syna króla.
Serial wciąż jest nagrywany, jak na razie ukazały się 3 sezony. Rewelacyjna fabuła, dobrze dobrani aktorzy i czego chcieć więcej.


3. Poldark
Trzy pierwsze miejsca tak naprawdę są na równi. Każdy z tych seriali zasługuje na pierwsze miejsce. Poldark to serial oparty na powieściach Winstona Grahama. Opowiada historię Rossa Poldarka, który wraca z amerykańskiej wojny do Kornwalii, gdzie rozpoczyna na nowo swoje życie. Muszę przyznać, że ten serial jest genialny. Fenomenalni aktorzy (w szczególności bardzo przystojny Aidan Turner), piękne krajobrazy i wspaniała, wzruszająca historia. Na początku tego roku serial był emitowany przez TVP1, ale pierwszy sezon można obejrzeć także w internecie. Na jesień wychodzi drugi sezon i już nie mogę się doczekać!

2. Friends
Wydaje mi się, że tego serialu nie muszę nikomu przedstawiać. Kultowy amerykański sitcom, opowiadający historie szóstki przyjaciół z Nowego Jorku. Uwielbiam ten serial, obejrzałam go dwa razy i często do niego wracam. Zawsze, gdy go oglądam śmieję się do komputera jak idiotka :D Do niedawna był to mój ulubiony serial, ale... znalazłam coś lepszego :) 

1. Outlander
Pamiętacie jak w maju opowiadałam Wam o rewelacyjnej książce Obca? Serial ten powstał właśnie na podstawie serii Diany Gabaldon. Wyszły do tej pory dwa sezony i właśnie dzisiaj będzie miał premierę finalny odcinek sezonu (chusteczki przygotowane, bo będzie dużo płaczu). Serial zaczęłam oglądać od drugiego sezonu, ponieważ akcję pierwszej części już znałam. Co czyni ten serial fenomenalnym? Akcja rozgrywa się w Szkocji i producenci postarali się, aby w serialu zagrali prawdziwi Szkoci (nie ma mowy o oglądaniu go po angielsku, szkocki akcent to bardzo trudna sprawa). Piękne szkockie widoki oczywiście się pojawiają, ale nie na tym skupia się serial. Aby był bardziej wiarygodny aktorzy musieli nauczyć się języka gaelickiego, który podobno jest bardzo trudny. O czym jest? Serial opowiada o Claire, która przenosi się w czasie do XVIII-wiecznej Szkocji, gdzie jako Angielka musi walczyć o swoje życie. Serial na pozór fantastyczny, ale od każdego usłyszycie, że jedynym elementem fantastycznym jest tutaj podróż w czasie. Ponadto wiele, wiele zagadnień z historii Szkocji. Serial rewelacyjny, więc oglądajcie koniecznie! Warto przebrnąć przez nudne początki, aby zagłębić się w tą niesamowitą historię!

A jaki serial Wy lubicie najbardziej?











16 komentarzy:

  1. Ja raczej nie oglądam seriali, ale kiedyś zaczęłam oglądać 'Pratty Little Liars'. Po trzecim odcinku niestety mi się znudził :D

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Podsumowanie 'Must Read #1' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Friends - coś o nich słyszałam, ale żadnego nie znam. Nie oglądam seriali, sorki . ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiałam "Breaking bad" i początkowe sezony "Gry o tron" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie sezony Friendsów obejrzałam już 5 razy i to mój ukochany serial. Ostatnio zaczęłam Outlandera i jestem zakochana. Uwielbiam i klimat, i fabułę,... i Jamiego :D Muszę kupić Obcą i przekonać się, jak wszystko rozgrywa się w powieści :)
    Pozdrawiam,
    SzumiąBooki

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie pierwszy i trzeci. Chociaż generalnie mało oglądam, może się skuszę na te dwa seriale. ;)
    Pozdrawiam,
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko oglądam seriale. Ostatnio zaczęłam oglądać "Grę o tron", którą polecam. Chętnie zapoznam się z serialem "Outlander", bo bardzo mnie zaciekawiłaś.
    Pozdrawiam :*
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Achhhh to moje klimaty. <33 Uwielbiam Reign i właśnie nadrabiam, bo zaczęłam go stosunkowo niedawno. Co do Outlander to obejrzałam pierwszy odcinek i jakoś mnie nie zachęcił, ale jednak się nie poddam i obejrzę kolejne. O Poldark nie słyszałam, ale tematyka jak najbardziej mi odpowiada. Więc te dwa zapisuję sobie na liście Must watch:)
    Pozdrawiam, Natalia z natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądam tylko i wyłącznie American Horror Story.Jest świetny! Tak,to nie zamierzam raczej zaczynać innego,bo nie mam czasu.Możliwe,że jeszcze Pretty Little Liars oglądnę kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś oglądałam Friends i bardzo lubiłam ten serial. Myślę, że za jakiś czas sobie go odświeżę. Oprócz tego, chcę również zacząć oglądać Reign i Outlander ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje pierwsze miejsca to: Przyjaciele, Outlander i Gra o tron, więc w sumie podobnie jak u Ciebie :D
    Juliana Bookworm

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądam seriali, strasznie mnie to nuży ;p
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego znam tylko Friends :D
    Ale reszta brzmi całkiem fajnie i gdy tylko ogarnę się trochę ze wszystkim może któregoś spróbuję :D

    Wybacz moją długą nieobecność u ciebie :(
    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarzę "Przyjaciół"! :D
    Jak jeszcze miałam w pełni działający telewizor to leciało na TVN7, a ja oglądałam jak głupia. A na początku, jak zaczęłam, to było tylko: "Mamo! Kim ona jest?", "Mamo, czemu tak?"
    Po prostu coś świetnego. Słyszałam również o "Reign" oraz "Outlander", ale jakoś nie mam zapału do oglądania ich.
    Na razie numerem jeden jest "Supernatural", które kocham całym sercem! ♥♥♥
    Pozdrawiam Cię gorąco,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam zamiar polecić Ci Outlander jako serial historyczny, ale potem zaczęłam czytać Twoją TOPkę i... no xD Sama go nie oglądałam, ale muszę koniecznie zacząć!!!! <3 <3 <3 <3
    Ja jestem zakochana w Once upon a time i wątpię, czy kiedyś to się zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie na pietrwszym miejscu znajdują się Przyjaciele i Gotowe na wszystko :) Miasto kocic też jest ciekawe :) pozdrawiam :)
    http://reading-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kocham, The 100 i Teen Wolf'a. <333

    OdpowiedzUsuń