środa, 3 sierpnia 2016

Podsumowanie lipca!

Hejka!
Pierwszy miesiąc wakacji minął baaardzo szybko i niestety szkoła zbliża się wielkimi krokami. Zostało nam jednak jeszcze trochę wolnego czasu, więc koniecznie go wykorzystajmy! W dzisiejszym poście podsumuję mój czytelniczy lipiec. Zapraszam!

Podsumowanie lipca

W lipcu udało mi się przeczytać 5 dosyć grubych książek. Myślę, że to całkiem niezły wynik, jednak w sierpniu mam zamiar przeczytać więcej.
Miesiąc zaczęłam od Królowej Tearlingu, która naprawdę mi się spodobała i już nie mogę się doczekać drugiego tomu. Następnie przeczytałam Harrego Pottera i Księcia Półkrwi. Dlaczego? Poczułam ogromną tęsknotę za tą serię, a tom 6 to jeden z moich ulubionych. Po Harrym zabrałam się za Królową cieni, czyli 4 tom Szklanego tronu. Książka oczywiście była rewelacyjna, a jej recenzja jest już na blogu. Po tych trzech książkach stwierdziłam, że chcę przeczytać coś cieńszego, dlatego w moje łapki wpadła Następczyni, czyli 4 tom serii Selekcja autorstwa Kiery Cass. Po tej powieści przeczytałam tom 7 serii Zwiadowcy, ponieważ bardzo stęskniłam się za historią o Willu i Haltcie.
W skrócie:
Królowa Tearlingu 7,5/10 486 stron
Harry Potter i Książę Półkrwi 10/10 696 stron
Królowa cieni 10/10 841 stron
Następczyni 7,5./10 360 stron
Zwiadowcy tom 7 7,5/10 472 strony
W sumie 2855 stron, czyli 92 strony dziennie.

Lipiec na blogu:

Liczba postów:
Wyświetlenia: 4171 (w lipcu 665)
Obserwatorzy: 88

Książki, które przybyły do mnie w lipcu

Lipiec to kolejny miesiąc, w którym zapierałam się, że nic nie kupię. I pewnie by mi się to udało, gdyby nie fakt, że weszłam do księgarni, a tam wielkie promocje i wszystkie książki kosztowały mniej niż 20 zł. Dlatego skorzystałam z okazji i wybrałam 3. 

Pierwszą książką jest Korona w mroku. Jak wiecie, powieść już czytałam, jednak chcę zebrać całą tą serię, a tego tomu mi brakowało, ponieważ na początku tego roku był problem z dostępnością tej części i jeżeli się nie mylę to wydawnictwo robiło dodruk. Książka kosztowała 19 złotych. Kolejną pozycją jest Autobiografia Jane Eyre, którą chcę już przeczytać od długiego czasu. Książka jest w twardej oprawie, a kosztowała tylko 18 złotych. Ostatnią powieścią jest Zakon smoka. O tej książce nie wiem zbyt wiele, ale bardzo spodobał mi się opis, dlatego postanowiłam ją wziąć. Kosztowała 12 złotych.

A co Wy przeczytaliście w lipcu?


12 komentarzy:

  1. Kochana, świetny wynik! Mnie udało się przeczytać siedem książek, ale bardzo 'chudych', więc nie jestem zbyt zadowolona z tego wyniku. Ale przecież na wakacjach nie trzeba ciągle tylko czytać ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'LBA #8' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie lipiec wypadł w miarę dobrze 12 książek plus kilka magazynów językowych, więc nie ma co narzekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ci poszło z tymi tomiskami. ;)
    U mnie nie jest źle, 13 książek, a przez cały miesiąc pracowałam, więc jest to dobry wynik. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku. Ja nie robiłam podsumowania lipaca, ponieważ planuję końcem sierpnia odsumować całe wakacje.
    Pozdrawiam :*
    http://zapoczytalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję świetnego wyniku i życzę równie zaczytanego sierpnia :)
    Pozdrawiam! :*

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wyniku i zapraszam do mojego podsumowania ;) http://nieperfekcyjna-panienka.blogspot.com/2016/08/lipiec-2016-podsumowanie-miesiaca.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award na moim blogu:
    https://czytanie-nasza-pasja.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Katherine

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do LBA: http://chaosmysli.blogspot.com/2016/08/podwojne-lba-czyli-az-tak-lubicie-o.html :)
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wyniki! Mam nadzieję, że sierpień okaże się równie interesującym miesiącem i nie poprzestaniesz na lipcowych osiągnięciach. :)

    Pozdrawiam Cię gorąco,
    Isabelle West z Heavy Books (u mnie małe zmiany)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku :)
    Harry jest cudowny! Jak na razie czytałam tę serię tylko raz,ale kiedy będę miała własne egzemplarze,to nie będę się ograniczać. :D
    Pozdrawiam!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak bardzo chcę przeczytać Królową cieni, ale wiem, że wtedy będę musiała czekać i czekać, i czekać na kolejny tom, a jak znam Sarę J.Mass, to czekanie stałoby się w pewnym momencie torturą...
    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyniku i życzę zaczytanego sierpnia!

    OdpowiedzUsuń