piątek, 28 października 2016

Owocowy TAG Książkowy

Cześć!
Dzisiaj nadeszła pora na kolejny TAG, czyli coś co lubi chyba każdy. Będzie to Owocowy TAG Książkowy, do którego nominowała mnie autorka bloga Just & Books za co bardzo serdecznie dziękuję. 
Zaczynajmy! 
Ananas - książka z najbardziej egzotycznym miejscem akcji. 
Jeżeli weźmiemy pod uwagę drugie znaczenie słowa egzotyczny, czyli odmienny, osobliwy. To najbardziej egzotycznym miejscem książkowej akcji będzie Mars, gdzie rozgrywa się fabuła Marsjanina Andy'ego Weira. 

Banan - książka, która zawsze wywołuje uśmiech na Twojej twarzy. 
Taką powieścią jest Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa. Co prawda nie udało mi się jej jeszcze przeczytać całej, ale uwielbiam ją całym sercem. Na myśl o humorze Sherlocka i jego niezwykłych przygodach od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy.

Malina - najsłodszy książkowy pocałunek.
Zdecydowanie są to liczne pocałunki Claire i Jamiego z Obcej Diany Gabaldon. Uwielbiam tą parę!

Truskawka - powieść polskiego autora, która nie dzieje się w Polsce.
Do głowy przyszła mi tylko jedna powieść. "Clovis LaFay. magiczne akta Scotland Yardu" autorstwa Anny Lange. Jestem w trakcie czytania tej książki i aż wstyd się przyznać, ale na początku nie miałam pojęcia, że napisała ją polska autorka.

Cytryna - książka, po której przeczytaniu miałaś kwaśną minę.
Co ze mnie zostało Kat Zhang. Tak zachwalana na polskim booktubie, a ja nawet nie przeczytałam jej do końca. Naprawdę nie polecam. 

Jagoda- książka, której akcja dzieje się w lesie. 
Pierwsza część książki Ogień i woda Victorii Scott rozgrywa się w dżungli, więc chyba można to podciągnąć pod tą kategorię.

Arbuz - powieść idealna na upał.
Tutaj chciałabym polecić Wam dwie niesamowite i lekkie serie idealne na upał (na który będziemy musieli trochę poczekać :D). Pierwszą z nich są wszystkim znani Zwiadowcy Johna Flanagana, a drugą seria Selekcja autorstwa Kiery Cass. 

Winogrona - postać z dużą liczbą bohaterów.
Szczerze powiedziawszy to nic nie przychodzi mi do głowy. Chyba nie spotkałam się jeszcze z książką, w której byłoby jakoś przesadnie dużo bohaterów.

Czereśnia - powieść, która fabułą przypomina inną.
Zdecydowanie Czerwona królowa, której fabuła przypomina Igrzyska śmierci, Rywalki, Szklany tron i pewnie jeszcze wiele innych książek. 

Nominuję:
Autorkę bloga: W moim świecie
Autorkę bloga: Strefa czytania

6 komentarzy:

  1. Claire i Jamie, ja również ich uwielbiam!
    "Clovis LaFay. magiczne akta Scotland Yardu" nie wiedziałam, że jest to książka polskiej autorki! Zawsze fajnie się czegoś dowiedzieć, na pewno po nią sięgnę :)
    No i Mars to dosyć egzotyczne miejsce :D Pozdrawiam!
    Verax

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten tag i z przyjemnością zrobię go u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło wspominam tworzenie tego TAGu jakoś mi się spodobał ;)
    justboooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, odpowiem za jakiś czas ^_^
    Mam wielką ochotę na Ogień i wodę, coś od dawna ciągnie mnie do tej serii ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Co ze mnie zostało wcale nie jest takie złe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Clovis <3
    A mnie Czerwona królowa podobała się zdecydowanie bardziej niż Igrzyska etc. :P

    OdpowiedzUsuń