sobota, 5 listopada 2016

Podsumowanie października!

Hejka!
Dzisiaj, jak po miesiąc przychodzę do Was z  czytelniczym podsumowaniem. Brzydka pogoda i długie wieczory zdecydowanie sprzyjają czytaniu! Zaczynajmy!

Podsumowanie października

W tym miesiącu udało mi się przeczytać 5 książek, w tym jedną lekturę. Miesiąc rozpoczęłam z cudownym i jedynym w swoim rodzaju Marsjaninem. Później przeczytałam dwie książki, których recenzji na blogu jeszcze nie ma, a mianowicie Ocean na końcu drogi i Uwięziona w bursztynie. Pod koniec miesiąca sięgnęłam po egzemplarz recenzencki od wydawnictwa IUVI, czyli Pax. Miesiąc zakończyłam z moją lekturą szkolną - Świętoszkiem.

W skrócie:
Marsjanin 8,5/10 382 strony
Ocean na końcu drogi 8/10 212 stron
Uwięziona w bursztynie 10/10 837 stron
Pax 8/10 288 stron
Świętoszek 79 stron
W sumie 1798 stron, czyli 58 stron dziennie.

Październik na blogu

Posty na blogu: 7
Obserwatorzy: 97
Wyświetlenia: 5367 ( w październiku 282)

Książki, które przybyły do mnie w październiku

Został ostatni tydzień października, a do mnie nie przyszły żadne książki i zapowiadało się, że tak już zostanie. Jednakże premiera Harrego Pottera sprawiła, że nie mogłam się powstrzymać i zamówiłam 3 książki. Pierwszą z nich jest właśnie Harry Potter i Przeklęte dziecko, drugą Miasto śniących książek, a trzecią Wiedźma z lustra. Pod koniec miesiąca dostałam także propozycję zrecenzowania książek od wydawnictwa IUVI. Tym sposobem przybyły do mnie Pax i Potomkowie. W sumie 5 książek.

A co Wy przeczytaliście w październiku?


11 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku! :) Mnie udało się przeczytać 6 książek, natomiast obecnie kończę "Paxa" i będę zaczynać lekturę "Potomkowie". :D
    Pozdrawiam,
    Ania.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku! :)
    Zapraszam na podsumowanie do mnie ;)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wynik :D A na podsumowanie zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Marsjanina" wspominam bardzo ciepło! Wspaniała książka. :) Powodzenia w listopadzie! :)
    Pozdrawiam cieplutko! ♥
    nierecenzja

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik, a co najważniejsze trafiłaś na same dobre książki, o czym świadczą Twoje wysokie oceny :)
    "Marsjanina" i "Uwięzioną w bursztynie" uwielbiam ❤
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz Pax! Ale ci zazdroszczę! :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w październiku pochłonęłam 10 powieści.
    Chętnie sięgnę po Marsjanina ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi w październiku zaczęły się studia, więc niestety musiałam trochę ograniczyć czytanie książek, ale mam nadzieję, że listopad będzie u mnie trochę lepszy ;)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miasto Śniących Książek ostatnio przykuło moją uwagę w Empiku swoją okładką, ciekawa jestem, jak prezentuje się jej treść :)
    pozdrawiam, mugolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie długie wieczory sprzyjają [w teorii] nauce....... :/
    W październiku przeczytałam chyba 4 książki albo coś :D Ale dumna jestem, bo nie mam pojęcia, jak znalazłam na to czas xD

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie październik wypadł całkiem dobrze. Bardziej martwię się o listopad, gdyż zaczną mi się testy na studiach. Ehh.

    OdpowiedzUsuń