sobota, 31 grudnia 2016

Podsumowanie 2016 roku!

Hejka!
Mam nadzieje, że ostatni dzień tego roku upływa Wam cudownie i spędzacie go z ludźmi, których kochacie. Ja przychodzę dzisiaj do Was podsumowaniem całego 2016 roku na tym blogu. Ten rok przyniósł wiele zmian w moim życiu i widzę jak pod wpływem tych wydarzeń zmieniłam się. W 2016, dokładnie 20 stycznia powstał ten blog. Założony zupełnie przypadkiem, był wynikiem nudy na feriach. Sądziłam, że co mi szkodzi skoro i tak nie wytrzymam dłużej niż miesiąc. I proszę! Minął rok a ja wciąż tu jestem!
W dzisiejszym podsumowaniu przedstawię Wam w skrócie wszystkie książki, które przeczytałam i te, które przybyły do mnie w tym roku oraz wyłonimy ulubieńców. Zaczynajmy!

                                  Przeczytani
Styczeń
1. Korona w mroku
2. After. Płomień pod moją skórą
3. Ogień i woda
4. Rywalki
5. Elita 
6. Jedyna
Luty
7. Między książkami
8. Złodziej pioruna
9. Morze potworów
10. Klątwa tytana
Marzec
11. 19 razy Katherine
12. Książę i gwardzista
13. Bitwa w labiryncie
14. Ostatni olimpijczyk
15. Kamień i sól
Kwiecień
16. Dziedzictwo ognia
17. Czerwona królowa
Maj
18. Obca
19. Co ze mnie zostało
Czerwiec
20. Oblubienice wojny
21. Love, Rosie
22. Bank Violettkafer
23. Makbet
24. Portret Doriana Graya
25. Podniebny lot
Lipiec
26. Królowa Tearlingu
27. Harry Potter i Książę półkrwi
28. Królowa cieni
29. Następczyni
30. Zwiadowcy tom 7
Sierpień 
31. Światło, którego nie widać
32. Korona
33. Dotyk Julii
34. Król kruków
35. Prawo Mojżesza
36. Jedyny pirat na imprezie
Wrzesień
37. PAX. Bjera
38. Forrest Gump
39. Mroczniejszy odcień magii
40. Pieść Dawida
41. Złodzieje snów
Październik
42. Marsjanin
43. Ocean na końcu drogi
44. Uwieziona w bursztynie
45. Pax
46. Świętoszek
Listopad
47. Potomkowie
48. Harry Potter i Przeklęte dziecko
49. Kasacja
50. Historia pszczół
51. Wiedźma z lustra
Grudzień
52. Konrad Wallenrod
53. Dziady
54. Otchłanny

Wyzwanie Przeczytam 52 książki w 2016 roku - ukończone!
W całym roku: 21 230 stron

Największe odkrycie tego roku: Kasacja
Najlepsza pojedyncza książka: Marsjanin
Najgorsza pojedyncza książka: 19 razy Katherine
Najgorsza seria: After
Najlepsza seria: Obca


W tym roku moja biblioteczka wzbogaciła się o 55 książek. Może dla niektórych jest to mało, ale ja nigdy nie byłam osobą, która dużo kupowała, więc te 55 książek to dla mnie bardzo dużo.

A ile Wy przeczytaliście w 2016 roku? I co spodobało się Wam najbardziej?

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku! Ja przeczytałam 71 książek i jestem z siebie bardzo dumna, a za najlepszą lekturę uważam "Wszystkie jasne miejsca" Jennifer Niven. Zgadzam się z Tobą, że "19 razy Katherine" to totalna porażka :/
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Księgi wyzwań Dasha i Lily"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mojej liście najlepszych książek na pewno znajdzie się "Promyczek" Holden, "Prawo Mojżesza" Harmon i "Bohater Wieków" Sandersona. A największe rozczarowania? Hmm... "Kasacja" Mroza - czyli odwrotnie niż u Ciebie i "Mimo moich win" Fisher.
    Gratuluję wyniku i życzę powodzenia w Nowym Roku!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam spędziłam Sylwestra w domu, gdzie stałam się obrończynią psa bojącego się wybuchu petard. ;)
    Bardzo ładny wynik. Ja sama nie podołałam wyzwaniu, bo przeczytałam jedynie 46 książek, ale było blisko. Za to w innych sferach poszło mi znacznie lepiej. :)
    Najlepsza książka? Zdecydowanie [Co mnie zmieniło na zawsze] Amber Smith, a najgorsza to [Pocztówka z Toronto] pana Rekosza. Aż mam ciary, kiedy tylko o niej myślę...
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    BLUSZCZOWE RECENZJE

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku i urodzin bloga (skoro to już za kilkanaście dni, to składam przedwczesne życzenia ;)). Całkowicie zgadzam się z "Kasacją" i "After"! Tyle, że w tym drugim przypadku poprzestałam na pierwszej części i stwierdziłam, że szkoda mi czasu, aby dalej kontynuować serię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. o te After bym się kłóciła. Ja je kocham, ale wiem, że albo się je kocha, albo nienawidzi ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik! Gratulacje. Widzę dużo ciekawych tytułów, które zostały przez Ciebie przeczytane w 2016r. Remigiusz Mróz jest od jakiegoś czasu bardzo wychwalany, więc muszę coś przeczytać z jego twórczości, chociaż kryminały to nie moje klimaty. Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Karolina z bloga Bookwormscity

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Mi niestety nie udało się przeczytać 52 książek, ale mam nadzieję, że 2017 uda mi się ukończyć wyzwanie. Tobie też życzę powodzenia w nowym roku.
    Pozdrawiam,
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń