piątek, 9 grudnia 2016

Podsumowanie listopada!

Cześć!
Dzisiaj, jak zwykle z opóźnieniem, przychodzę do was z podsumowaniem listopada. Był to dla mnie niesamowicie zabiegany miesiąc, ale jakoś udało się mi sporo przeczytać. Niestety w grudniu, nie będę w stanie dodawać za często postów, ale postaram się to nadrobić!


Podsumowanie listopada

W tym miesiącu udało mi się przeczytać 5 książek. Miesiąc zaczęłam z książką Potomkowie, czyli egzemplarzem recenzenckim od wydawnictwa IUVI. Następnie sięgnęłam po znaną już wszystkim książkę jaką jest Harry Potter i Przeklęte Dziecko. Później przyszła pora na Kasację Remigiusza Mroza, czyli w końcu coś polskiego autora! Kolejną powieścią po jaką sięgnęłam była Historia pszczół. Miesiąc zakończyłam z Wiedźmą z lustra. Niestety na blogu pojawiła się do tej pory tylko recenzja książki Potomkowie. Reszta pojawi się w najbliższym czasie.

W skrócie:
Potomkowie 8/10 388 stron
Harry Potter i Przeklęte Dziecko 9,5/10 368 stron
Kasacja 8,5/10 492 strony
Historia pszczół 7/10 515 stron
Wiedźma z lustra 8/10 413 stron

Listopad na blogu

Posty: 5
Wyświetlenia: 5789 (w listopadzie 341)
Obserwatorzy: 96

Książki, które przybyły do mnie w listopadzie

Historyczna chwila. To pierwszy miesiąc w tym roku, gdy nie przybyła do mnie żadna książka i muszę powiedzieć, że bardzo się z tego cieszę, gdyż mogłam dzięki temu nadrobić zaległości czytelnicze w mojej biblioteczce. 

A co Wam udało się przeczytać w listopadzie?

9 komentarzy:

  1. Gratulacje wyniku! Mi udało przeczytać się kilka książek, pomimo braku czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też żadnych książkowych zakupów w listopadzie z czego jestem dumna :D Udało się nic nie kupić! Nie wiem jak to się stało, ale jestem przeszczęśliwa, że wytrwałam w swoim postanowieniu :D
    Gratuluję świetnego wyniku i życzę Ci powodzenia w grudniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! :D Super wynik :D
    Do mnie właśnie też w listopadzie nic nie przydreptało :D Czasem potrzeba takiego wyciszenia książkowego :D tym bardziej, że teraz Święta to moc książek już wyczuwam xD
    Zaczytanego grudnia ♥


    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku.
    U mnie listopad też był dość udany :)
    Pozdrawiam !
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku! U mnie w listopadzie było baardzo słabiutko i aż wstyd się przyznać do mojego wyniku! Mam jednak nadzieję, że w grudniu nieco zaszaleję z czytaniem i nadrobię zaległości :)

    Zapraszam na konkurs!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/12/zimowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku! I cieszę się, że tak pozytywnie oceniasz "Kasację", kolejne tomy również trzymają poziom :) Życzę zaczytanego grudnia i stosu książek pod choinką (przecież każdego z nas cieszą nowe lektury, nawet bardziej niż duma z ich nie kupowania ;))!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, nic nie przybyło, szacun... Ja ciągle coś nabywam, najczęściej z biblioteki. ;) A listopad był dobrym miesiącem, nawet bardzo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW. Jedno wielkie WOW, skoro nic do ciebie nie przybyło! Harry Potter <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  9. hej.
    ja przeczytalam tylko dwie ksiazki, ale w tym miesiacu mam nadieje, ze si eto poprawi :)
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń