wtorek, 7 lutego 2017

LBA #10

Hej!
Dzisiaj znowu przychodzę do Was z LBA. Staram się nadrobić wszystkie zaległości i pisać na zapas, gdyż wiem, że jak zacznie się szkoła to może być ciężko. Dzisiaj odpowiem na pytania od Angeliki z bloga Tylko Magia Słowa, której za tę nominację bardzo dziękuję. 
Zaczynajmy!

Źródło: Google grafika

1. Gdybyś miał/a złotą rybkę, która spełnia trzy życzenia, to co byś sobie zażyczył/a?
Pokoju na świecie, sprawiedliwości i nie wiem czego jeszcze. 

2. Cytat, który tak bardzo zapadł Ci w pamięć i stale Ci towarzyszy?
I kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały wszechświat sprzyja potajemnie twojemu pragnieniu ~ Paulo Coelho Alchemik.

3. Gdybyś miał/a polecić mi po jednej książce autora zagranicznego oraz polskiego, to jakie by one były i dlaczego akurat te?
Z polskich zdecydowanie wybrałabym Kasację Remigiusza Mroza, gdyż to jeden z najlepszych polskich pisarzy. Z zagranicznych nie mogłabym nie wskazać Diany Gabaldon i jej serii Obca, która ostatnio zyskała ogromny rozgłos.

4. Czym interesujesz się poza czytaniem książek?

Kocham sport. Siatkówka i piłka ręczna to dla mnie najlepszy sposób na odstresowanie. W wolnych chwilach lubię też oglądać seriale.

5. Gdybyś miał/a bilet w jedną stronę, gdzie chciałbyś/abyś się znaleźć i dlaczego tam?
Tutaj chyba nikogo (kto czyta mojego bloga od jakiegoś czasu) nie zdziwi moja odpowiedź. Zdecydowanie Szkocja. Uwielbiam ten kraj i jedyne czego nie byłabym w stanie tam znieść przez dłuższy czas to pogoda.

6. Piosenka, która cię ostatnio nie opuszcza, to...?



7. Co jest Twoją słabością, słabym punktem? [oprócz książek, rzecz jasna]
Mam słabość do układania puzzli. Serio, mogłabym spędzić tak cały dzień. Bardzo relaksujące zajęcie.

8. Czego się boisz?

Ciemności, pająków, węży i małych, zamkniętych pomieszczeń.

9. Żywioł, z którym się utożsamiasz?

Nie wiem, dlaczego, ale to żywioł powietrza zawsze wydawał mi się najbliższy.

10. Za co kochasz książki?

Kocham książki za to, że są w stanie wyrwać mnie z rzeczywistego świata i wzbudzić całą gamę uczuć. Że dzięki nim mogę dowiedzieć się tylu rzeczy w bardzo przyjemny sposób. Kocham je za to, że po prostu są, bo nie wyobrażam sobie życia bez książek.

11. Masz jakieś uprzedzenia?

Staram się nigdy nie być do niczego uprzedzona. Zawsze staram się dać szansę.

Do zobaczenia w następnym poście!

10 komentarzy:

  1. Ja za to pająki traktuję od dłuższego czasu z pewnego rodzaju czułością, choć przedtem się ich bałam. Mam takiego jednego lokatora o ośmiu odnóżach pod biurkiem i nie mam zamiaru go eksmitować. Przynajmniej jest prócz mnie i kaktusa jeszcze jakiś organizm, który potrafi przeżyć w moim pokoju, a przy tym jest bezproblemowym lokatorem. Tylko trochę pajęczyn zostawia :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię układać puzzle, właśnie mi uświadomiłaś jak dawno tego nie robiłam.
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham siatkówkę! <3 Kiedyś też grałam w ręczną, jednak siatkówka jest dla mnie obecnie lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za sportem XD Siatkówka może być :D
    też boję się pająków, a i jeszcze klaunów...
    Kocham układać puzzle! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Też słucham System Of A Down :)

    http://thebooksandclouds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Puzzle! A bym sobie teraz ułożyła. Dzięki xd

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, dzięki, że wykonałaś tą nominacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kocham puzzle, chociaż ja uwielbiam te sporej wielkości (2000 elementów to minimum), ale za bardzo nie mam miejsca na ich układanie :/
    Ja nie znoszę siatkówki - to była moja zmora na WF-ie - zawsze zwiewałam, aby nie grać ;P
    Pająki! Brrrr....
    Pozdrowionka!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero od 2000 elementów zaczyna się prawdziwa zabawa :D

      Usuń
  9. Ja zdecydowanie jestem uprzedzona do kilku rzeczy :D Ale też odpowiem na to LBA, więc nie będę się teraz rozpisywać :D
    Brr, pająki...

    OdpowiedzUsuń