poniedziałek, 27 marca 2017

LBA #11

Hejka!
Korzystając z faktu, że jestem chora i siedzę w domu, stwierdziłam, że zrobię coś pożytecznego i w końcu napiszę post, gdyż nigdy nie mogę znaleźć na to czasu. Będzie to LBA, do którego nominowała mnie Natalia za co bardzo dziękuję <3
Zaczynajmy!
Źródło: Google grafika

1. Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić?

Wspominałam już o tym wielokrotnie, dlatego osoby, które są ze mną od dłuższego czasu wiedzą, że takim miejscem jest Szkocja. Oprócz Szkocji bardzo chciałabym odwiedzić także Walię, Peru, Egipt oraz Chiny. 


2. Jak rozpoczynasz swój dzień?

Każdy mój dzień musi rozpocząć się od śniadania oraz kubka kawy lub herbaty. Dzięki temu mam energię na cały dzień.


3. Dlaczego założyłaś bloga i kiedy?

Bloga założyła w styczniu 2016 roku, czyli już ponad rok temu. Był on wynikiem nudy na feriach, a wyszło na to, że pokochałam go i jest częścią mojego życia.


4. Jaka twoja cecha najbardziej cię denerwuje?

Najbardziej mnie denerwuje to, że jestem nieśmiała przy obcych osobach. I chociaż staram się z tym walczyć to niestety nie zawsze mi wychodzi. 


5. Jaką książkę możesz polecić?

Ostatnio wszystkim polecam serię o Joannie Chyłce autorstwa Remigiusza Mroza. Kocham tę serię, kocha ja też moja siostra, która nie czyta zbyt dużo, więc Wam także powinna przypaść do gustu.


6. Podaj 3 rzeczy, bez których nie wyobrażasz sobie życia.

Książki, jedzenie i łóżko. Zdecydowanie tak.


7. Jakie jest twoje największe marzenie?

Wydaje mi się, że nie mam największego marzenia, wszystkie są takie same i staram się je realizować.


8. Gdybyś mogła posiadać nadzwyczajną moc, to co by to było?

Chciałabym latać! To coś o czym zawsze marzyłam, choć sama nie wiem dlaczego. 


9. Jaka jest twoja ulubiona pora na czytanie książek?

Pora nie ma dla mnie znaczenia. Najczęściej czytam wieczorem, ale nie dlatego, że lubię, tylko dlatego, że w trakcie dnia nie mam na to czasu. 


10. Byłaś kiedyś na jakimś koncercie? Jeżeli tak, to na jakim?

Byłam na kilku, jednak były to koncerty na jakichś małych imprezach, nic wielkiego.


11. Wolisz Coca Colę czy Pepsi?
Lubię zarówno Coca-colę jak i Pepsi i nie ma dla mnie znaczenia, co piję. 

6 komentarzy:

  1. Prawie na żadne pytanie nie odpowiedziałabym tak samo. No cóż, ludzie się różnią. Jedynie z porą czytnika mam podobnie.

    czytu-czytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem bardzo nieśmiała w stosunku do nowo poznanych ludzi, co działa mi na nerwy. A moja wymarzona moc, to teleportacja ;P W mgnieniu oka móc pojawić się w innym kraju - po prostu coś cudownego ;P
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pytaniem 6 zdecydowanie się z Tobą zgadzam :D Ja też miała trochę problemy z nieśmiałością ale teraz jest już lepiej z wiekiem bardziej otwieram się na ludzi ;) Seria o Chyłce jest cudowna kocham i czekam w bibliotece na Inwigilacje i mam nadzieję, że zaspokoi wszystkie moje oczekiwania <3

    Zapraszam do mnie jeśli masz chwilkę wreszcie zmotywowałam się by coś napisać <3
    http://karola8399.blogspot.com/2017/03/ksiazkowe-inspiracje-19.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem herbatomaniaczką. Jeżeli mój dzień nie zacznie się od herbaty usycham :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie spodziewałam się, że tak bardzo pokocham blogowanie! Między innymi dlatego zdecydowałam się na powrót :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja też bym chciała zwiedzić Chiny najlepiej cała Azję.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń