wtorek, 27 czerwca 2017

LBA #12

Hej!
Nareszcie nadeszły wakacje, więc mam nadzieje, że uda mi się znaleźć trochę więcej czasu na czytanie książek i pisanie recenzji na bloga. Ten rok szkolny był dla mnie naprawdę ciężki, ale osiągnęłam zamierzone efekty, dzięki ciężkiej pracy. Dzisiaj przychodzę do Was z LBA, do którego zostałam mianowana bardzo dawno temu przez Just&Books, za co bardzo dziękuję. 
Zaczynajmy!

1. Jaka bajka była Twoją ulubioną w dzieciństwie?
Jako dziecko uwielbiałam bajki i mogłam spędzać godziny oglądając je. Do moich ulubionych należały Smerfy, Flinstonowie oraz Jetsonowie
 2. Której książki nie lubiłaś jako dziecko?

Wydaje mi się, że mnie było takiej książki, aczkolwiek nie przepadałam za książką O krasnoludkach i sierotce Marysi. Właściwie nie wiem dlaczego, ale bardzo nie lubiłam tej książki, chyba byłam czytelniczo wybrednym dzieckiem. 
 3. Którym smerfem byś była?
Zawsze po prostu zawsze uważałam, że jestem Smerfetką, ale to chyba nic dziwnego, każda mała dziewczynka chciała nią być.
 4. Maliny czy truskawki?
Truskawki, głównie dlatego, że pojawiają się wcześniej i są pierwszymi letnimi owocami, którymi możemy się cieszyć. 
 5. Której fantastycznej postaci nie lubisz i dlaczego?
Jest wiele takich postaci, jednak w tym momencie przychodzi mi na myśl tylko Julia z Dotyku Julii. Z tak irytującą bohaterką już dawno nie miałam do czynienia. Jak dla mnie jest zbyt rozchwiana emocjonalnie i chaotyczna. 
 6. Jakiego tytułu nigdy nie przeczytasz?
Raczej nie mam takiej książki, której obiecałam sobie nigdy nie przeczytać, bo gust czytelniczy się zmienia. Jednak wydaje mi się, że nigdy nie sięgną po Grey'a. 
 7. Jaki gatunek cenisz najbardziej i dlaczego?
Dawniej wskazałabym tutaj fantastykę, jednak ostatnio coraz rzadziej sięgam po książki z tego gatunku. Staram się poszerzać moją "czytelniczą gamę" i sięgam po książki, których nigdy nie miałam ochoty przeczytać. 
 8. Czy jest książka, której nie lubisz mimo, że ma pochlebne recenzje?
19 razy Katherine oraz Co ze mnie zostało to książki, których bardzo nie lubię, a sięgnęłam po nie ze względu na wiele pozytywnych recenzji. 
 9. Cechy, którego z bohaterów chciałabyś znaleźć u siebie?
Claire z Obcej Diany Gabaldon to bohaterka, której nie da się nie lubi pomimo jej wad. Zdecydowanie zazdroszczę jej kilku cech charakteru (i męża oczywiście :D)
 10. Jaki masz dziwny zwyczaj?
Lubię wszystko odkładać na miejsce, z którego to wzięłam. Dzięki temu łatwiej mi wszystko znaleźć i jakoś lepiej się wtedy czuję. 
 11. Jakie masz plany na tegoroczne święta?
Jak widać nieco spóźniłam się z tym tagiem :D Więc uznajmy tytułowe święta za obecne wakacje. Nie mam żadnych planów, chce po prostu wypocząć, zrobić prawo jazdy  i przygotować się na ostatni rok nauki. 

Do zobaczenia w następnym poście!

5 komentarzy:

  1. Zgadzam się co do Julii. Tak irytującej bohaterki już dawno nie widziałam. Życzę powodzenia w robieniu prawa jazdy.
    Pozdrawiam!☺
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez wolę truskawki ;) Powodzenia z prawkiem ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie robiłam takich postów, ale zawsze lubiłam je czytać :) Ale ja wolę maliny
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Claire z "Obcej" jest cudowna i też zazdroszczę kilku cech jej charakteru. To niewyobrażalnie silna kobieta.
    Również uwielbiam truskawki, ale moimi najukochańszymi owocami są wiśnie i to najlepiej bardzo kwaśne ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Smerfy! Ciekawe odpowiedzi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń